Gå til innhold

Hjelp, hva skal jeg gjøre ?? Deltbosted for barnet


kokokoko

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

jeg trenger tips fra dere om hva skal jeg gjøre eller hvordan jeg skal gå frem?

jeg har to små barn, den ene yngste er hos meg 100% mens største (snart 2år) er 50/50 hos meg og far.

han er ikke en dårlig far, men har et problem som plager meg veldig. Han sliter med å stå opp, tidligere så har jeg funnet sønnen min gråtende mens far ligger 1 meter unna og sover. Han sliter med å stå opp, og er nesten umulig å vekke. Nå samsover han med sønnen da det er tryggere og sønnen kan vekke han på en måte. Men igjen jeg er veldig uenig da det er ikke barnet som skal vekke pappaen på morgen, men motsatt. Han gir ofte mobilen eller skrur på tv og sovner igjen. Da sønnen min våkner alltid mellom 5-6 på morgen. Så han gjør det for å kunne sove lengre, mens sønnen min på 2 år er våken! 
i dag så ringte han meg fra pappa sin mobil, han snakker ikke så mye enda men kan en del ord. Han ringte og gråt i mobilen, og pappaen gjorde ingenting for å roe han ned eller betrygge han… nettopp fordi han sov. 
 

jeg får så vondt og klarer ikke å roe meg ned når jeg vet at sønnen er våken alene, mens pappa sover og tenker bare på å få hvilt litt til.

hva skal jeg gjøre??? Kan jeg kreve på familievernskontoret for å ha han mer? mamma hjerte knuser når jeg vet at han har det slik….. hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...