Gå til innhold

Kan vi få et nytt underforum?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

La oss kalle det "Språkspalten". Det blir litt som Navnedebatten. De som vil diskutere om Charlotte er finere enn Anette kan ta det der inne. I Språkspalten kan folk fabulere om hva som ligger i diverse språklige ord og uttrykk. Og da kan eventuelle tråder i Skravle flyttes dit dersom de hører hjemme der, i stedet for å ligge og fylle opp plass. 

Anonymkode: 24e39...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

La oss kalle det "Språkspalten". Det blir litt som Navnedebatten. De som vil diskutere om Charlotte er finere enn Anette kan ta det der inne. I Språkspalten kan folk fabulere om hva som ligger i diverse språklige ord og uttrykk. Og da kan eventuelle tråder i Skravle flyttes dit dersom de hører hjemme der, i stedet for å ligge og fylle opp plass. 

Anonymkode: 24e39...64c

Støtter dette.

Anonymkode: 44038...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke for. Jeg syns alle her har godt av å lære både å kommunisere bedre, og også bruke språk mer konstruktivt. 

Jeg er mer for et underforum hvor alle må bruke brukernavn for å være med. 

Anonymkode: 00eff...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jeg ikke for. Jeg syns alle her har godt av å lære både å kommunisere bedre, og også bruke språk mer konstruktivt. 

Jeg er mer for et underforum hvor alle må bruke brukernavn for å være med. 

Anonymkode: 00eff...378

Da er det vel ikke noe som er  bedre enn å få et eget forum dedikert til det.

Anonymkode: 44038...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lære norsk? Er ikke det noe vi fikk lære på barneskolen?

Alle her husker sikkert hva forskjellen på et verb og et adverb er for noe, hva forskjellen er på et predikativ og et objektspredikativ er og når de brukes. Ikke sant?

Anonymkode: c351a...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gangen med å opprette ny underforum er hvis det er temaer som opptar veldig mange, over lengre tid. Det har kun vært den siste uken at disse trådene har dukket opp og er langt unna nok til at det skal vurderes et eget underforum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (På 6.12.2023 den 11.53):

Gangen med å opprette ny underforum er hvis det er temaer som opptar veldig mange, over lengre tid. Det har kun vært den siste uken at disse trådene har dukket opp og er langt unna nok til at det skal vurderes et eget underforum. 

Men da vet jeg hvilket underforum vi trenger: 
Forum-forumet! 
Det forumet der folk kan skrive inn hvis de vil si noe om hvordan de syns det er på forum. Mye kjefting og klaging for tida, med "hele forumet" som adressat. Og mange meta-tråder der folk vil snakke om den generelle stemningen de oppfatter at forumet har, eller har hatt, eller sammenligne innleggskorpusen fra tidligere tider med nå, og stemningen fra tidligere tider med nå. Og tråder om hva folk syns er problematisk med alle de andre brukerne på forumet. 

Anonymkode: 24e39...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 5.12.2023 den 18.35):

Det er jeg ikke for. Jeg syns alle her har godt av å lære både å kommunisere bedre, og også bruke språk mer konstruktivt. 

Jeg er mer for et underforum hvor alle må bruke brukernavn for å være med. 

Anonymkode: 00eff...378

Dem var det mange av før. De ble tømt for brukere. For folk var lei av å bli stalket, vil jeg anta.

Anonymkode: 24e39...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...