Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #26 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hvem skulle skjøttet landet da mener du?😆 Det fåtallet som ikke hadde vært innelåst hadde ikke kunnet ta seg av skole, barnehager, sykehus, butikker, storting osv osv Anonymkode: 529e9...ace Jaja men det jo bare menn som er utro uansett,å på skole,i barnehage og på sykehus er det flest damer som jobber uansett. Anonymkode: 807c6...258
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #27 Skrevet 3. desember 2023 Selvfølgelig ikke. Hadde man hatt det, så hadde befolkningen tenkt seg om både 2 og 10 ganger før man gjorde det, men siviliserte land lar befolkningen sin velge hvem de vil ha sex med selv. Vi driver ikke med tvang. I enkelte «siviliserte» land får man ikke skilles heller. Og det er jo fint for barna som slipper å være barn av alenemødre eller fedre. Selv om en av foreldrene er voldelig mot den andre, så er det så fint for barna å se at foreldre holder sammen. I en rettsstat, som Norge er, kan man ikke straffes før følelser. Og det å være utro er en spontan følelse som fører til en handling. Vi mennesker er ikke monogame, og det tar staten heldigvis hensyn til. Anonymkode: 2afc4...416
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #28 Skrevet 3. desember 2023 Velger man å være utro så vet man at man risikerer å sette hele forholdet på spill. Om ikke det stopper en fra handling, tror jeg neppe trusselen en kort fengselsstraff vil gjøre noe fra eller til. Anonymkode: 3bb13...f44
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #29 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): I enkelte mer siviliserte land har de flere års fengsel som straff for utroskap. Burde vi innført noe tilsvarende her? https://www.tv2.no/nyheter/risikerer-tre-ars-fengsel-for-utroskap/16269599/ Anonymkode: 6167b...f72 Dagens beste vits! Dubai med alle sine menneskerettighetsbrudd er mer sivilisert (enn Norge da antar jeg du mener) på grunn av mulighet for å straffe utroskap. Hva tror du om straff for vold i nære relasjoner? Tror du de er like flinke til å straffe menn som banker konen sin? Eller behandling av fremmedarbeidere som behandles som slaver? Og nei, det bør ikke straffes her. Straffen er at forholdet ditt kan ryke eller i hvert fall bli mye dårligere. Anonymkode: 7b733...01d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #30 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): I enkelte mer siviliserte land har de flere års fengsel som straff for utroskap. Burde vi innført noe tilsvarende her? https://www.tv2.no/nyheter/risikerer-tre-ars-fengsel-for-utroskap/16269599/ Anonymkode: 6167b...f72 Sivilisert? Dubai? Kun om du er mann kan jeg tenke meg. Hvor mange menn er fengslet i Dubai for utroskap? Så den 'siviliserte' loven her er vel for å sørge for at kvinner klarer å styre seg. Og nei, det må da være grenser for hvordan man skal kontrollere folk sine liv. Hva ville kommet etter en slik lov? Steining for å ha hatt sex før ekteskap? Anonymkode: 664e8...a58
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #31 Skrevet 3. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jaja men det jo bare menn som er utro uansett,å på skole,i barnehage og på sykehus er det flest damer som jobber uansett. Anonymkode: 807c6...258 Tenk, alt du skrev er 100% feil. Det er godt gjort. Anonymkode: 9afb0...5ac
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #32 Skrevet 3. desember 2023 Dette må være den dummeste tråden på lang lang tid. Så vi skal fengsles for å følge naturinnstinktene våres? Mennesker er ikke monogame fra naturens side. Sånn er det bare. Anonymkode: 7c967...da8
Gjest Danida Skrevet 3. desember 2023 #33 Skrevet 3. desember 2023 Ja, jøss. Man bør i fengsel for å spise makrell i tomat også. Og for å skrive sarkastiske innlegg på forum. Alt som andre kan mislike, bør være straffbart. Selv nøyer jeg meg med å be om dødsstraff for dem som offentlig avspiller Mariah Careys musikk. (Nå i julemåneden betyr det at hoder skal rulle!)
Elina Skrevet 3. desember 2023 #34 Skrevet 3. desember 2023 Man kan jo tenke seg om noen ganger før man reiser på ferie til Dubai, tenker jeg. Nå får hun litt tid til å reflektere i fengsel i Dubai. Tror og håper dette ender bra for henne men håper også at folk nå vil ta lærdom av dette slik at de velger bort Dubai som feriested 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå