Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Jeg gir som regel en flaske vin, jeg vet at de blir fornøyde, så da blir det som regel sånn. Anonymkode: c0fdf...a71
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Skrevet 1. desember 2023 Mamma får den nye boka om kronprins Haakon, hun ønsket seg den. Anonymkode: 45ecb...5b2
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 Ingenting, mor er dement sykehjemspasient, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skulle gitt henne. Far og svigerforeldrene mine er døde. Anonymkode: 5d081...a40
gale damen Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 Far får en flatcap, mor vet jeg ikke ennå.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ingenting, mor er dement sykehjemspasient, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skulle gitt henne. Far og svigerforeldrene mine er døde. Anonymkode: 5d081...a40 Til over her: En varm genser, sjokolade om hun fortsatt spiser selv, god krem/dusjsåpe som kan være tilgjengelig på badet, en digital ramme med bilder av kjente, gjerne med lyd som man kan legge inn yndlingsmusikk, som man kan se på sammen, varme sokker (gjerne med antiskli om hun fortsatt går). Til tråden; vin, brandy, Lise Fjeldstad sin bok, og yndlingskonfekten. Anonymkode: a2d99...a7b
sug lut Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 Moren min får to romaner, et håndarbeid jeg har laget, en vase og en Karen Blixen julepynt hun samler på. Faren min får tre sakprosabøker og ei treningstrøye. Sammen får de fotokalender.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Skrevet 1. desember 2023 De får en kalender med bilder av barna som de ønsker seg og en holder til fenalår Anonymkode: f0810...738
Himmel og hav Skrevet 1. desember 2023 #8 Skrevet 1. desember 2023 Mamma og pappa får hver sin bok som de ønsker seg og sammen får de konsertbilletter og litt annet småtteri.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Skrevet 1. desember 2023 Billetter til konsert på det lokale kulturhuset. Anonymkode: a0b14...859
amandine Skrevet 1. desember 2023 #10 Skrevet 1. desember 2023 De får ullundertøy bidrag til et veldedig formål de liker.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #11 Skrevet 1. desember 2023 Ingenting. Det gjør ikke vi heller. Pga økonomi, og at vi har "alt". Ønsker oss ikke noe. Barna får noe selvsagt. Anonymkode: d6b15...118
frk Nilsen Skrevet 1. desember 2023 #12 Skrevet 1. desember 2023 Mamma får en bok, god sjokolade og noe mer som jeg ikke har funnet enda. Svigermor får en genser eller bluse. Hun handler seg aldri noe, så på tide at hun får noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #13 Skrevet 1. desember 2023 Mor får ullundertøy, bok, presskanne og konsertbillett. Far får blomst og lys på graven. Anonymkode: de51e...3a6
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #14 Skrevet 1. desember 2023 Mine foreldre får «matkasse» med vin, spekepølse, syltetøy, flatbrød, juice, sjokolade osv. Laget lokalt🙂 I tillegg får de julekuler av kongeparet (vet mange synes de er stygge, men de kommer til å digge dem)😃 Anonymkode: 12369...733
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #15 Skrevet 1. desember 2023 Mor får hansker, krydder, håndklær og body lotion og dusj såpe. Far får lys på grav ❤️ Anonymkode: d8f93...12e
Kira Skrevet 1. desember 2023 #16 Skrevet 1. desember 2023 Fellesgave til mamma og pappa er gavekort på Afternoon tea på Bristol. I tillegg får mamma en genser og pappa en bok.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #17 Skrevet 1. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ingenting, mor er dement sykehjemspasient, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skulle gitt henne. Far og svigerforeldrene mine er døde. Anonymkode: 5d081...a40 Hva med å gi moren din gavekort på fotpleie, hos noen som kan behandle henne på sykehjemmet? Anonymkode: 6d563...ee3
Elizabeth Skrevet 1. desember 2023 #18 Skrevet 1. desember 2023 Mamma får en veske og en pysjamas. Pappa får en dagsbillett på Tons of Rock. Pappa er Judas Priest fan🤘🏻
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #19 Skrevet 1. desember 2023 Mamma får en gryte, sånn støpejernsgryte. Hun ønsker seg det til å bake brød i... Pappa får konfekt fra en lokal konfektmaker, han elsker sjokoladen derfra. Svigerfar som er dement sykehjemspasient, får en ny joggebukse, han "bor" i de og trenger stadig nye. Han får også veggkalender fra historielaget, det får han hvert år som da henger på veggen på rommet hans, gamle sort/hvitt bilder som han av og til kjenner igjen. Anonymkode: ba420...7df
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #20 Skrevet 1. desember 2023 Mamma får boken «Noen kjenner mitt navn», brente mandler, eplejus, eplesyltetøy, et hefte med historien om slekten på farssiden sin, nøtter og spekeskinke Pappa og kona får eplejus, eplesyltetøy, sjokolade og sjokoladekjeks. Anonymkode: a8c98...b8c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #21 Skrevet 1. desember 2023 Jeg har kjøpt ny tv til dem siden de trenger det, men ikke får fingeren ut og kjøper det. Anonymkode: 836e5...444
prekæs Skrevet 1. desember 2023 #22 Skrevet 1. desember 2023 (endret) Hver sin pysj i flanell. Klassisk fasong. Og druelikør med druer fra hagen min. Endret 1. desember 2023 av prekæs
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #23 Skrevet 1. desember 2023 Pappa feirer ikke jul for han er jehovas vitne. Mamma ønsket seg en bok,så har kjøpt to gode bøker på tilbud. I vår familie er det ingen som gir dyre gaver til hverandre heldigvis. Anonymkode: 30d89...450
Bergen_by Skrevet 1. desember 2023 #24 Skrevet 1. desember 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ingenting, mor er dement sykehjemspasient, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skulle gitt henne. Far og svigerforeldrene mine er døde. Anonymkode: 5d081...a40 De har vel klare øyeblikk også;tenk om hun får med seg at selv hennes datter ikke har giddet å ta seg bryet med å kjøpe en julegave. Tenk om hun sitter der på julaften å ikke får en eneste gave!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2023 #25 Skrevet 1. desember 2023 Bergen_by skrev (45 minutter siden): De har vel klare øyeblikk også;tenk om hun får med seg at selv hennes datter ikke har giddet å ta seg bryet med å kjøpe en julegave. Tenk om hun sitter der på julaften å ikke får en eneste gave! Ingen fare! Det er barn, barnebarn og oldebarn i bøtter og spann, så det blir sikkert mange nok pakker. Men ja, jeg kan kjøpe en god dusjsåpe og shampo. Det er en god idé. Og de klare øyeblikkene blir sjeldnere og kortere, dessverre. Veldig trist! Anonymkode: 5d081...a40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå