Gå til innhold

Baby 6 mnd gråter veldig mye, holder på å bli gal!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en baby på 6 mnd, har vært veldig opp og ned turer…sekundet jeg føler at jeg har fått til en rutine med soving og spising så går det rett i dass. Han har slitt fra fødselen med magen (tror jeg), fullammet til han var 4 mnd og da sluttet jeg fordi jeg trodde det var melken som var problemet. Det virker nesten som om han ikke tåler mat, vi gir sensitiv erstatning og litt grøt (har prøvd mange forskjellige og kuttet det ut også bare for å se om det var det han reagerte på) ved siden av. Har tatt han med til naprapat for å løse opp i noen låsninger, men han virker ikke tilfreds. Jeg har ett barn til på 5 som jeg føler jeg har mistet helt kontakten med fordi minste krever så mye. Jeg føler meg som en dritt mor og har så mye vonde tanker som skremmer meg. Jeg føler at jeg har prøvd alt og er på kanten med å bare ville stikke av. Kommer selvfølgelig aldri til å gjøre det, og vet at jeg må stå i det fordi elsker ungene mine til døden, men noen ganger så føles det som om jeg ikke er lagd for det her…er det noen som har noe tips eller gått igjennom det samme?<3

Anonymkode: 86fb2...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...