Gå til innhold

MÅ vi ha skoleball i 7.klasse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter i år som foreldrekontakt, aldri gjort det før, men reagerer på at det ikke har vært en avstemning på trinnet om foreldre ønsker skoleball eller ikke for elevene. 
 

Det er foreldrestyrt og ingen i vår klasse har meldt seg til å hjelpe til å arrangere ballet som skal være i januar. 
 

Jeg ønsker først å lage en avstemning for foreldrene, forså da be noen melde seg som hjelper eller om flesteparten ikke ønsker at det skal være ball, da å ikke ha ball. Fordi barna får ball i 10.klasse senere uansett.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 079e0...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ingen har meldt seg blir det ikke ball. Bare å sende ut melding til foreldrene på trinnet. En klassekontakt kan ikke gjøre dette alene. 

Trenger ikke lage avstemning. Send ut at du trenger x-antall foreldre som må være komite, stille som vakter ect  for at ballet skal kunne gjennomføres. Frist er xx. Har dere ikke nok folk innen fristen blir det ikke ball. Gi beskjed med store bokstaver. Ved en avstemming får du mange ja, og alle andre tenker at Noen Andrè fikser dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den ene klassen har det meldt seg 3stk, men aner ikke hvordan det ligger an i den tredje klassen. Jeg har spurt foreldrekontaktene om det, men de svarer ikke. Jeg kan kun skrive til foreldrene i vår klasse, må jeg ha godkjennelse fra de andre klassekontaktene da?

HI

Anonymkode: 079e0...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...