Anonym bruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 En i nær familie har fått diabetes, hva kan jeg lage av småkaker da? Som ikke bare smaker erstatning? Anonymkode: 5408c...37b
Optatium Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 Jeg syns havreflarn er fine å lage med sukkererstatning.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 Om det er diabetes 2 som i stor grad kostholdreguleres tenkte jeg også på havreflarn. Mandler og nøtter er fint, så alt fra mandelflarn til kransekakestenger. Både hvitt hvetemel og sukker er jo pyton for noen som skal ha minst mulig karbohydrater... Om det et diabetes 1 som reguleres med insulin trenger du ikke ta store hensyn, de tilpasser jo med mengde de spiser og sprøyte/pumpe. Anonymkode: 9bf4c...607
Anonym bruker Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 Strull. Lite mel og lite sukker, lette kaker så det er ikke mange gram pr. kake og fettet i den gjør at karbohydratene ikke opptas like fort. Anonymkode: 396e5...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå