Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Jeg studerer skrift, så jeg er litt interessert i om noe av det jeg har lært hittil stemmer. Da er jeg avhengig av at noen av dere skriver 5 navn. For respekt av personvern og anonymitet, så trenger det ikke være mer enn ett av dem som er navn på noen dere kjenner. Resten av navnene kan altså være navn på ukjente. Dere velger selv om dere skriver flere kjente eller hvor mange oppdiktet personer.Hvordan dere skriver dem og i hvilken rekkefølge er opp til dere. Også om dere skriver dem på linjert ark eller tilfeldig spredt ut på et uten linjer, men det må være skrevet for hånd og med samme blyant eller penn på samme ark, og så legge ut her i tråden. Dere kan også skrive eget navn, men vær obs på at jeg vil si hva jeg tror. Jeg kommer til å si hvordan jeg tolker/ analyserer dem, og hvorfor. Det er mulig ingenting stemmer, men jeg vil gjerne prøve. Anonymkode: 5ab29...57a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Atte hva? Du studerer skrift, så du vil analysere navn? Skjønte ingenting av dette eksperimentet ditt. Anonymkode: 6344d...025
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Atte hva? Du studerer skrift, så du vil analysere navn? Skjønte ingenting av dette eksperimentet ditt. Anonymkode: 6344d...025 Nei, det var ikke så lett å skjønne, men det handler altså om at en skal kunne se hva en person betyr for en, om vedkommende betyr noe i det hele tatt og slikt. Jeg syns det er interessant, og ville kun se om jeg traff i det hele tatt på noe. Anonymkode: 5ab29...57a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 Åh så gøy🤩 Her er listen min Anonymkode: 79eca...f37