Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Jeg studerer skrift, så jeg er litt interessert i om noe av det jeg har lært hittil stemmer. Da er jeg avhengig av at noen av dere skriver 5 navn. For respekt av personvern og anonymitet, så trenger det ikke være mer enn ett av dem som er navn på noen dere kjenner. Resten av navnene kan altså være navn på ukjente. Dere velger selv om dere skriver flere kjente eller hvor mange oppdiktet personer.Hvordan dere skriver dem og i hvilken rekkefølge er opp til dere. Også om dere skriver dem på linjert ark eller tilfeldig spredt ut på et uten linjer, men det må være skrevet for hånd og med samme blyant eller penn på samme ark, og så legge ut her i tråden. Dere kan også skrive eget navn, men vær obs på at jeg vil si hva jeg tror. Jeg kommer til å si hvordan jeg tolker/ analyserer dem, og hvorfor. Det er mulig ingenting stemmer, men jeg vil gjerne prøve. Anonymkode: 5ab29...57a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Atte hva? Du studerer skrift, så du vil analysere navn? Skjønte ingenting av dette eksperimentet ditt. Anonymkode: 6344d...025
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Atte hva? Du studerer skrift, så du vil analysere navn? Skjønte ingenting av dette eksperimentet ditt. Anonymkode: 6344d...025 Nei, det var ikke så lett å skjønne, men det handler altså om at en skal kunne se hva en person betyr for en, om vedkommende betyr noe i det hele tatt og slikt. Jeg syns det er interessant, og ville kun se om jeg traff i det hele tatt på noe. Anonymkode: 5ab29...57a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 Åh så gøy🤩 Her er listen min Anonymkode: 79eca...f37
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #6 Skrevet 16. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: de5a2...030 Som jeg ser det, så er Fredrik navnet hvor bokstavene henger mest sammen, og det betyr da at det var mest flyt når du skrev det. Da kan det være at han betyr mest eller står deg nærmest. Det eneste jeg kan tenke om de to neste er at de står tettest sammen med Fredrik , og det kan være tilfeldig eller at de har tett forbindelse. Det trenger ikke å bety det, men heller at navnene er like Siri og Martine skiller seg litt ut fordi skriften går litt oppover ved de navnene, og det betyr positivitet. At de enten gir deg positive vibber eller at du syns det er fine navn. Siri skiller seg ut ved at bokstavene står lengre fra hverandre enn i de andre navnene, så vet ikke helt hva det tyder på sånn i øyeblikket. Bare sånn kort og fort. Anonymkode: 5ab29...57a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #7 Skrevet 16. november 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Åh så gøy🤩 Her er listen min Anonymkode: 79eca...f37 Første navnet ser ut til å være skrevet med mer trykk, og forbokstaven heller litt mot høyre som er et utadvendt tegn. Ole Martin har O' en over linja, som kan bety uro/ aktiv/ høytsvevende. Alle andre bokstaver er på linje, men litt mot venstre, men det kan helst bety at du selv er noe introvert eller tilbakeholden. Første navnet skilte seg også ut med større forbokstav, og det bruker tyde på at personen er viktigere, på godt eller vondt. De andre skilte seg ikke ut stort. Anonymkode: 5ab29...57a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2023 #8 Skrevet 16. november 2023 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Første navnet ser ut til å være skrevet med mer trykk, og forbokstaven heller litt mot høyre som er et utadvendt tegn. Ole Martin har O' en over linja, som kan bety uro/ aktiv/ høytsvevende. Alle andre bokstaver er på linje, men litt mot venstre, men det kan helst bety at du selv er noe introvert eller tilbakeholden. Første navnet skilte seg også ut med større forbokstav, og det bruker tyde på at personen er viktigere, på godt eller vondt. De andre skilte seg ikke ut stort. Anonymkode: 5ab29...57a Kjempespennende😍 Alle er personer i familien, noen nære andre lengre bak i anene. Første navnet er oldemor, et menneske jeg aldri har møtt men som jeg gjennom slektsforskning har «blitt kjent med». Jeg beundrer henne for hennes evne til å stå opp for seg selv. Nestemann er min tipp-oldefar. Han tilbrakte mesteparten av livet bak lås og slå. Så dermed var slutningen din uro/aktiv/høytsvevende veldig aktuell. Henrikke er også en slektning bak i tid. De to nederste er to jeg elsker, min far og min sønn. Da jeg skrev ned de navna var jeg litt usikkker på om det var de navna jeg ville skrive ned. Dette kunne kanskje lyse litt gjennom. Så det du skrev om tilbakeholdenhet stemmer. Du har også rett i at jeg er introvert. Jeg er faktisk veldig imponert. Hvis det ikke er mange som hiver seg på her, så hadde det vært gøy å sende noen navnelister til😃 Anonymkode: 79eca...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå