Gå til innhold

5 mnd og sover nesten ikke på dagen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en sønn på 5 mnd som har slitt med å sove helt fra starten av egt. Han har ca. 3 dupper om dagen, og hver av de varer alt fra 10-30 min, alt i alt så sover han kanskje 1 time om dagen. Har prøvd å introdusere litt grøt bare for å se om han blir ordentlig mett, men ser ikke ut som om det gjør noe forskjell. Når han er våken så blir han godt aktivisert og merker at han blir trøtt osv, men han klarer bare ikke å sovne inn. Bruker opp til 1-1,5 time for å få han til å sovne, og da i værste fall sover han bare i 10 min. Føler jeg gjør alt feil og alt av rutiner går rett i dass, har en på 5 år som også trenger oppmerksomhet så dagene er vanskelige. Han sovner dypt i 22 tiden men han blir lagt i 19-20 tiden, han våkner vanligvis opp 3 ganger om natten for å få litt mat. Er det noen som har nor tips? Alt hjelper! :)

Anonymkode: 3da39...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en slik, og mitt beste tips er (dessverre) å akseptere situasjonen. Vi prøvde «alt», men han sov aldri mer enn 20-30 min på dagtid. Sluttet også å sove på dagen 20-21 mnd gammel.
 

Foreslår bæresele/sjal så du kan ha han med deg rundt våken. På denne årstiden er kanskje en stor jakke/bærejakke nødvendig for at han ikke skal fryse. Ta han med på det du og femåringen gjør, la han ligge på magen på gulvet ved siden av dere og være med.

Anonymkode: 694d1...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...