Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Min mann har ingen forventninger, men dersom jeg har overskudd til det ønsker han at jeg baker frokostmuffins til frokost, får sove lenger, og at jeg ordner en liten gave fra barna. Det er ikke noe problem om det bare blir en tegning fra barna. I år blir det muffins, og har får et ullskjerf. Han trenger nytt skjerf da det gamle på en eller annen måte havnet i vaskemaskinen og ble fryktelig lite etterpå. Og selvfølgelig kort som barna har laget. Anonymkode: f3e0c...64b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Min mann har ingen forventninger, men dersom jeg har overskudd til det ønsker han at jeg baker frokostmuffins til frokost, får sove lenger, og at jeg ordner en liten gave fra barna. Det er ikke noe problem om det bare blir en tegning fra barna. I år blir det muffins, og har får et ullskjerf. Han trenger nytt skjerf da det gamle på en eller annen måte havnet i vaskemaskinen og ble fryktelig lite etterpå. Og selvfølgelig kort som barna har laget. Anonymkode: f3e0c...64b Ingen forventninger - men vil ha frokost på senga, sove lenge og en gave 😂 - hva er store forventninger da… og, alltid er det mor som må fikse til farsdag, skjer det samme når det er morsdag? Anonymkode: b46d7...606
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ingen forventninger - men vil ha frokost på senga, sove lenge og en gave 😂 - hva er store forventninger da… og, alltid er det mor som må fikse til farsdag, skjer det samme når det er morsdag? Anonymkode: b46d7...606 Som sagt, syns han det er hyggelig dersom jeg fikser noe, men forventer det ikke. Og, ja, det samme gjelder når det er morsdag HI Anonymkode: f3e0c...64b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ingen forventninger - men vil ha frokost på senga, sove lenge og en gave 😂 - hva er store forventninger da… og, alltid er det mor som må fikse til farsdag, skjer det samme når det er morsdag? Anonymkode: b46d7...606 Selvsagt er det mor som fikser farsdag når barna er små og selvsagt skjer det samme på morsdagen i velfungerende forhold. Du er kanskje ikke vant med det? Min mann har ingen forventninger, men blir glad for det som gjøres. Jeg, derimot, har store forventninger og vil ha både middag og gave. Anonymkode: efac3...b13
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 Ingen forventninger, men liker at barna lager et kort. Han er ikke så glad i kaker og sånt, så det pleier vi ikke å ha. Anonymkode: 52bc1...a18
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 De har forventet kort fra barna og det er det. For BARNAS skyld og fordi de skal lære å vise omtanke og verdsette andre, så har vi lagd noe ekstra god mat og kjøpt kake, is eller lignende. Alt for oppdragelse, ikke for at en voksen mann skal sove lengre, få yndlingskaken sin eller slippe å gjøre noe fornuftig den dagen. Anonymkode: 871fe...44a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #7 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Som sagt, syns han det er hyggelig dersom jeg fikser noe, men forventer det ikke. Og, ja, det samme gjelder når det er morsdag HI Anonymkode: f3e0c...64b Det er jo ikke mannens dag, eller kvinnens dag. Det er FARsdag. Det er barna som skal gjøre stas på far. Ikke ektefeller. Anonymkode: 2139a...a2e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 Siden vi er skilt og barnet vårt har ASD, så har han ikke de store forventningene. Men jeg har alltid sørget for gave og hilsen fra barnet vårt, og stemor fikser gave fra barnet vårt og sitt barn. Nå er barnet stort nok til å lage et hyggelig kort selv. Så i år får pappaen et selvskrevet kort fra barnet for første gang. Det vil jeg tro betyr noe for ham. Anonymkode: be93c...0f3
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #9 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): De har forventet kort fra barna og det er det. For BARNAS skyld og fordi de skal lære å vise omtanke og verdsette andre, så har vi lagd noe ekstra god mat og kjøpt kake, is eller lignende. Alt for oppdragelse, ikke for at en voksen mann skal sove lengre, få yndlingskaken sin eller slippe å gjøre noe fornuftig den dagen. Anonymkode: 871fe...44a Ja, skrekk og gru om man gjør noe for å glede en voksen mann! Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Det er jo ikke mannens dag, eller kvinnens dag. Det er FARsdag. Det er barna som skal gjøre stas på far. Ikke ektefeller. Anonymkode: 2139a...a2e Ja? Og når barna er små så hjelper foreldrene til. Anonymkode: efac3...b13
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #10 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): De har forventet kort fra barna og det er det. For BARNAS skyld og fordi de skal lære å vise omtanke og verdsette andre, så har vi lagd noe ekstra god mat og kjøpt kake, is eller lignende. Alt for oppdragelse, ikke for at en voksen mann skal sove lengre, få yndlingskaken sin eller slippe å gjøre noe fornuftig den dagen. Anonymkode: 871fe...44a Jeg ser det, men mannen min liker ikke kake noe videre (og bør helst ikke spise det pga. helse), og vi har lite plass og allerede masse ting, så ingen av oss ønsker egentlig flere gaver enn nødvendig. Samme med morsdag, bortsett fra at jeg setter pris på kake og gjerne hjelper til med å lage en. Men, vi liker at barna lager kort og legger litt innsats i å skrive og tegne det. Der er koselig, og så er det mer en gave fra dem enn om vi voksne kjøper noe fra barna. Anonymkode: 52bc1...a18
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #11 Skrevet 12. november 2023 Ja barna kjøpte gave igår sammen med meg. Og vi bakte muffins til han. Det samme får jeg på morsdag Anonymkode: dba32...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå