Gå til innhold

Jeg vet ikke om jeg er gravid og om dette er egget som fester seg?


J_29

Anbefalte innlegg

Hadde en liten uhell/slurv med cerazette... Hadde sex med en fyr jeg har holdt på med en stund. Min første mensdag var 13 oktober, så hadde jeg sex med han 20 oktober. (Jeg har relativt kort syklus, ca 20-22 dager)

Nå igår og idag har jeg hatt så ekstreme murringer. Jeg ane hva dette er og det blir for tidlig å ta test. 29

Endret av J_29
Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Noen som har fått sånne murringer? Tror ikke det var EL siden jeg pleier å ha den på tidligere tidspunkt, ca 11 dager etter første mensdag. 

Anonymkode: 51797...9e9

Lenke til kommentar

For det første så har du ikke syklus når du går på p-piller. Om du skulle få en eggløsning når du bruker p-piller så skjer den spontant, f eks fordi du har glemt en eller flere piller.

Det er nok litt tidlig å ta en test ja, så du bør nok vente noen dager. Men har man tydelige symptom så er det ikke utenkelig at man kan  få et utslag uansett.

Anonymkode: 1953c...875

Lenke til kommentar
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

For det første så har du ikke syklus når du går på p-piller. Om du skulle få en eggløsning når du bruker p-piller så skjer den spontant, f eks fordi du har glemt en eller flere piller.

Det er nok litt tidlig å ta en test ja, så du bør nok vente noen dager. Men har man tydelige symptom så er det ikke utenkelig at man kan  få et utslag uansett.

Anonymkode: 1953c...875

Jeg har nesten lyst å teste meg nå🙈🙈

Anonymkode: 51797...9e9

Lenke til kommentar
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

For det første så har du ikke syklus når du går på p-piller. Om du skulle få en eggløsning når du bruker p-piller så skjer den spontant, f eks fordi du har glemt en eller flere piller.

Det er nok litt tidlig å ta en test ja, så du bør nok vente noen dager. Men har man tydelige symptom så er det ikke utenkelig at man kan  få et utslag uansett.

Anonymkode: 1953c...875

Tror du det kan være sen EL? Så merkelig at jeg omtrent bet meg gjennom murringer igår kveld😵

Anonymkode: 51797...9e9

Lenke til kommentar
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

For det første så har du ikke syklus når du går på p-piller. Om du skulle få en eggløsning når du bruker p-piller så skjer den spontant, f eks fordi du har glemt en eller flere piller.

Det er nok litt tidlig å ta en test ja, så du bør nok vente noen dager. Men har man tydelige symptom så er det ikke utenkelig at man kan  få et utslag uansett.

Anonymkode: 1953c...875

Nå må jeg bare la tiden gå og vente å se. 

Anonymkode: 51797...9e9

Lenke til kommentar

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Tror du det kan være sen EL? Så merkelig at jeg omtrent bet meg gjennom murringer igår kveld😵

Anonymkode: 51797...9e9

Når tok du cerazette sist da?

Anonymkode: 1953c...875

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...