Gå til innhold

Modig? Jeg bare poengterer noe du er for dum til å se selv.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at kommentaren er moderert bort nå, men jeg lurer jo på hvorfor den fikk stå så lenge. 

Anonymkode: 5e3d4...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle tråder blir lest daglig, så om ikke innlegg modereres inn kan det hende at det ikke blir oppdaget før på ett senere tidspunkt når noe annet i tråden blir rapportert.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (18 minutter siden):

Ikke alle tråder blir lest daglig, så om ikke innlegg modereres inn kan det hende at det ikke blir oppdaget før på ett senere tidspunkt når noe annet i tråden blir rapportert.

Admin

Jeg rapporterte det to ganger før jeg skrev dette innlegget.  Jeg skjønner jo at du ikke kan lese alt, det er vel derfor det er et rapporteringssystem. Men, det hjelper jo ikke å ha et rapporteringssystem når rapportene ikke leses/kommer frem. 

Anonymkode: 5e3d4...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget sto kun som rapportert en gang ifølge systemet, på mandag tidlig, og ble ryddet på tirsdag. Jeg skal sjekke opp i det videre, husker du når du rapporterte det første gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (2 minutter siden):

Innlegget sto kun som rapportert en gang ifølge systemet, på mandag tidlig, og ble ryddet på tirsdag. Jeg skal sjekke opp i det videre, husker du når du rapporterte det første gangen?

Tror det var søndag før kl 11, (har en screen jeg tok fordi jeg syntes det var rart det fremdeles sto der) og andre gangen var nok den du så.  

Anonymkode: 5e3d4...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...