Gå til innhold

Det reageres sent her admin!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

At du er mer fraværende i helger er greit. Du må også ha fri, men da må du ha andre moderater tilgjengelig her. Nå har det vært tre tråder på kort tid som er hattråder mot en spesifikk bruker her. Selv om de ikke står brukernavn i overskriften, blir det hintet til og sagt rett ut i tråden. Tre tråder du lar stå selv om det knapt blir mer åpenbar brukerdebatt, som blir det pene ordet på det som skjer. I helgene er det nok også rus i bildet så mange tar ekstra av. Du må ta tak i ting selv om det som skjer går ut over kun en eller et fåtall!!

Anonymkode: 574b6...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi etterstreber å rydde tråder innenfor ett tidsvindu på 24 timer og det er meget sjeldent det går lengre tid enn dette, selv om glipper kan skje. Det er i tillegg til meg, 2 andre moderatorer som er på forumet med jevne mellomrom til tross for at de hovedsakelig er her for mitt fravær.

To av trådene jeg vil tro du mener var i starten heller ikke særlig rettet mot en spesifikk bruker, og når de ble det var det flere timer senere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (36 minutter siden):

Vi etterstreber å rydde tråder innenfor ett tidsvindu på 24 timer og det er meget sjeldent det går lengre tid enn dette, selv om glipper kan skje. Det er i tillegg til meg, 2 andre moderatorer som er på forumet med jevne mellomrom til tross for at de hovedsakelig er her for mitt fravær.

To av trådene jeg vil tro du mener var i starten heller ikke særlig rettet mot en spesifikk bruker, og når de ble det var det flere timer senere.

 

De trådene du har tatt ned, skal bare forsvinne i løse lufta? 

Anonymkode: 5474b...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

De trådene du har tatt ned, skal bare forsvinne i løse lufta? 

Anonymkode: 5474b...d89

Nei, men jeg pleier å rydde hele forumet før jeg lager ett innlegg i slettetråden slik at de blir samlet. Det er nå lagt ut beskjed om de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (På 7.10.2023 den 14.39):

Nei, men jeg pleier å rydde hele forumet før jeg lager ett innlegg i slettetråden slik at de blir samlet. Det er nå lagt ut beskjed om de.

Men "Må bare vite!"-tråden forsvant uten ryddemelding og uten å bli lagt i slettetråden. 

Anonymkode: cbec5...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Men "Må bare vite!"-tråden forsvant uten ryddemelding og uten å bli lagt i slettetråden. 

Anonymkode: cbec5...ab8

Tråden ser ut til å ha blitt skjult pga en større mengder rapporter i natt, jeg legger inn info om det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av! Moderator er et menneske, ikke en maskin. Hvis dere legger merke til at det ikke blir ryddet på sekundet, så bruker dere for mye tid her inne. Finn på noe annet mens du venter.

Anonymkode: 022e6...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Admin skrev (På 7.10.2023 den 13.32):

Vi etterstreber å rydde tråder innenfor ett tidsvindu på 24 timer og det er meget sjeldent det går lengre tid enn dette, selv om glipper kan skje. Det er i tillegg til meg, 2 andre moderatorer som er på forumet med jevne mellomrom til tross for at de hovedsakelig er her for mitt fravær.

To av trådene jeg vil tro du mener var i starten heller ikke særlig rettet mot en spesifikk bruker, og når de ble det var det flere timer senere.

 

De var ikke "særlig" rettet mot en spesiell bruker? Hvor tydelig og hvor massivt må det være "i starten" av tråden før det blir reagert? Overskriften er mer enn tydelig nok, og har vært det i flere tråder om bestemte brukere. Det er brukere av forumet som velger hva de reagerer på og hva de vil skrive her, men det er ikke brukere som bestemmer hva som er lovlig og ikke ift regler her. Negativ brukerdebatt er mot reglene, og de som starter dem bør ikke få tre anledninger til det på kort tid. Dessuten var det en fjerde tråd om samme bruker her for kort tid siden også- da om hvor fint det var når vedkommende ikke var her.

Det er mobbing fra et flertall her Admin. At en bruker kritiserer en hel gruppe blir slått ned på. At gjentatt "kritikk"  fra et flertall mot en bruker er mildt sagt skjevt maktforhold, og jeg syns det er forbi kritikkverdig at du unnskylder det med at det ikke var "særlig" rettet mot en bruker. Du følger såpass med her inne, så den ignoransen fra din side er fullstendig uakseptabel. Du trengte bare å lese overskriften på alle fire trådene. 

Anonymkode: 574b6...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...