Gå til innhold

Naboen borer i veggen midt på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en høyblokk. En mann som bor i en av naboleilighetene i blokken driver å borer i veggen midt på natta, etter klokken 11. Veggene i blokka er laget av betong, så denne boringa han høres like intenst over hele blokka uansett hvilken etasje man befinner seg i. Og det er heller ikke snakk om noen vanlig drill. Det er snakk om en slagbormaskin. Det bråker noe helt vanvittig! Denne mannen driver med dette midt på natta mens vi andre prøver å sove! Han kan stå å bore fra klokken 12 om natta helt til klokken 4 om morgenen. Jeg får rett og slett ikke sove! Og det er det ingen andre i blokka som får heller. Vi har prøvd å ta opp dette med styret, og jeg har hatt flere samtaler med borettslagets styreleder om dette, men ingenting skjer! De gjør ikke en dritt! Jeg kjenner jeg koker innvendig, jeg blir så sint og irritert! I tillegg er jeg trøtt og sliten også pga. null søvn. Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen her? Har han lov til å stå sånn å bore midt på natta? Kjenner jeg kommer til å flytte snart hvis ikke det blir en slutt på denne boringa!

Anonymkode: d31c0...d63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 - Snakk med borreren

2 - Hvis det ikke når frem: Ring politiet selvfølgelig.

Anonymkode: 6c421...74b

Skrevet

Ring politiet.

Anonymkode: 7e9e6...33a

Skrevet

Hvorfor skal han bore i veggen så mange timer flere netter? Er han rusa på noe, og er du sikker på at det er i veggen? 

Hvorfor ringer ingen av dere politiet? 

Skrevet

Politiet så klart. 

Anonymkode: cfc6e...6da

Skrevet

Politi hver gang.

Anonymkode: 89c3a...f15

Skrevet

Hva i alle dager driver han med?

Hadde blitt bekymret for om han var mentalt forstyrret og rev vegger med bæring o.l

Hadde helt klart ringt politiet.

Anonymkode: a084f...ed8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...