Gå til innhold

Har du hatt korona mange ganger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er søren meg blitt smittet for tredje gang. Og denne gang er jeg like dårlig nesten som første gang. Vannvittig hodepine og null smakssans. Og forkjøla. Har ligget i flere dager. Har tre vaksiner. Dere da?

Anonymkode: e3b5e...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt det en eneste gang. Men jeg har vært ekstra forsiktig da. Jeg fikk ikke lov å ta vaksinen før den måtte betales for…

Anonymkode: ad586...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To vaksiner og to runder med korona. Den første var definitivt verst. Det var på den tiden det var deltavarianten som gikk. Andre gangen var ille, men ikke de langvarige ettervirkningene. Jeg har nok fremdeles senvirkninger av første runde, med fatigue og hjernetåke.

Anonymkode: 9f430...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har kun hatt det en gang. Var i åpen barnehage for første gang med barnet mitt i 2021,å samme dag ble vi smittet av korona. Viste deg senare at det hadde vært ett barn der som hadde korona,men foreldrene var ikke klar over det før noen dager senare.

Eldstemann som går på skole har også bare hatt korona en gang. Han ble smittet på skolen.

Anonymkode: 9b567...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 ganger, har vært slakk og trøtt alle 3 gangene, men ellers fin i formen. Sist gang var jeg på jobb som vanlig hele uka, men tok en test bare for jeg var så utrolig trøtt hele tiden, slo ut med en gang. 

Anonymkode: da85b...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tre vaksiner, og hadde korona for akkurat et år siden. Samme med mannen, men han hadde korona et par mnd før meg.

Eldste ungen har en vaksine og en runde korona. 11-åringen derimot er ikke vaksinert eller har hatt korona. Såvidt vi vet, og han ble jo testet ørten ganger i forbindelse med kohorter og skole🙈

Anonymkode: fc7d5...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger 

1 gang var jeg litt snufsete. 2 gang i fjor våknet jeg på lillejulaften og hadde vondt i hele kroppen. Hele julen i fjor er en tåke 

Anonymkode: 8b1a9...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger. Første gang var nesten rett etter at Norge stengte ned. Var litt pjusk i 2 dager. 
Andre gang var 2 vaksiner og over ett år etter. Ble ganske dårlig og lå syk i 1 uke. 
Ingen av barna mine har hatt covid, så vidt jeg vet 

Anonymkode: 6fa7b...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire ganger. Tre ganger nesten ingen symptomer og en gang veldig dårlig (den tredje gangen jeg fikk det). Egentlig logisk. De to første var like etter vaksine så da beskyttet den meg. Så fjerde gang var jeg beskyttet etter gang nummer tre. 

Anonymkode: 7c4ea...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 5 stk i hus. Eldste har 2 vaksiner, mellomste og yngste ingen. Jeg har 2, mannen har 3. 

alle med unntak av mellomste har hatt covid én gang, februar 2022. Og jeg jobber på sykehus så har testa relativt ofte 

Anonymkode: 5ee50...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har ikke hatt det en eneste gang. Men jeg har vært ekstra forsiktig da. Jeg fikk ikke lov å ta vaksinen før den måtte betales for…

Anonymkode: ad586...f44

Til info så har jeg og vært ekstremt forsiktig. Munnbind hele tiden vi måtte. Holdt avstand osv. Alle gangene jeg har blitt smittet har jeg visst hvem som har smittet meg. Denne siste gangen holdt det å være i nærheten av en som var syk i en halvtime. 

Anonymkode: e3b5e...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Til info så har jeg og vært ekstremt forsiktig. Munnbind hele tiden vi måtte. Holdt avstand osv. Alle gangene jeg har blitt smittet har jeg visst hvem som har smittet meg. Denne siste gangen holdt det å være i nærheten av en som var syk i en halvtime. 

Anonymkode: e3b5e...126

To av barna mine har hatt det en gang også. Tredje har ikke hatt det. Hun har også 3 vaksiner, så godt beskyttet. De syke barna lå oppå meg om natten, men jeg ble ikke smittet, og skjønner ikke hvorfor. De minste har ikke vaksiner fordi faren ikke ville signere for det. De ble ganske dårlige begge to. Ene besvimte flere ganger fordi han var så svimmel. Tror det var omikron de hadde.

Anonymkode: ad586...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

2 ganger. Første gang var nesten rett etter at Norge stengte ned. Var litt pjusk i 2 dager. 
Andre gang var 2 vaksiner og over ett år etter. Ble ganske dårlig og lå syk i 1 uke. 
Ingen av barna mine har hatt covid, så vidt jeg vet 

Anonymkode: 6fa7b...49b

Det må ha vært ganske spennende. Hvordan fant du ut at det var korona den første gangen?

Jeg har hatt det en gang sikkert, da hadde jeg feber og kvalme noen dager. I tillegg tror jeg at jeg har hatt det en gang til i høst, da hadde jeg de samme symptomene, men slo aldri ut på test. Det gjorde derimot mannen min, derfor tror jeg at jeg også egentlig hadde det. Han har hatt det to ganger, og ble definitivt sykest første gangen. Han mistet også smakssansen begge ganger, det har ikke jeg eller barna gjort.

Anonymkode: 58bda...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger som jeg vet om (påvist med pcr-test på helsestasjonen i den tiden vi måtte der) Ble ikke syk noen av gangene. Har ikke tatt noen vaksiner, og skal aldri ta koronavaksine.

Anonymkode: daa30...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vet at jeg har hatt det én gang. I starten da vi testet. Har vært forkjøla og syk flere ganger det siste året, men har ikke testet, så hva jeg har hatt av virus aner jeg ikke. Hvorfor skal man egentlig teste for dette lenger? Det er det virkelig null poeng i. 

Anonymkode: a1e61...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har hatt det. Jeg har i vertfall ikke vært syk. Hsr tre doser vaksine. Ungene har hatt to runder hver. 

Anonymkode: ecf87...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 27.10.2023 den 23.41):

Vet at jeg har hatt det én gang. I starten da vi testet. Har vært forkjøla og syk flere ganger det siste året, men har ikke testet, så hva jeg har hatt av virus aner jeg ikke. Hvorfor skal man egentlig teste for dette lenger? Det er det virkelig null poeng i. 

Anonymkode: a1e61...47e

Men alikevel så er det steder som krever at man skal testes.

Anonymkode: f4ab7...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Men alikevel så er det steder som krever at man skal testes.

Anonymkode: f4ab7...0a7

Hvor?

Anonymkode: a1e61...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt det en gang, i februar 22, da de fleste hadde det. Hele familien her har bare hatt det en gang. Vi voksne har 3 doser av vaksinen, ungdommen 1 dose.. Ingen av oss ble særlig syk, ungene hadde litt feber og lette forkjølelsesymptomer. Jeg var den som merket minst, noen timer med sår hals og mistet lukt og smakssans i ca 14 dager, det var det liksom.

Det har vært litt smitte i området her de siste mnd, særlig etter større sosiale sammenkomster har en del blitt smittet. Men noe tiltak rundt det har det ikke vært så vidt jeg vet.

Anonymkode: f763a...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jobber i bhg og har fire barn i skolen så jeg er ekstra utsatt.

Har tatt 2 vaksiner (aug 21 og nov 21) og har hatt påvist covid 6 ganger. Første gang i Jan 22. 

Barna mine har hatt påvist 2-4 ganger hver. Første gang okt. 21. Ingen av de er vaksinert.

Anonymkode: 71562...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...