Gå til innhold

Vær så snill å hjelp meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Har alltid vært litt utenfor i vennegjengen, og de siste årene har jeg ikke villet feste slik som mine venner har ønsket hver helg, så jeg har blitt mye hjemme med kjæresten. Det hele har endt med at mine venner har skjøvet meg bort, og jeg har ikke noe kontakt med de. prøvd flere ganger det siste året å møtes, men aldri noen som kan, eller så svarer de ikke. Dette er utrolig vondt, og jeg står igjen alene.

 

Så nå i sommer fridde min herlige kjæreste til meg, og vi skal gifte oss! :D

 

Men jeg får helt angst, for jeg har ingen til å være forlover. Jeg har ingen søsken, ingen søskenbarn. Verdens beste dag, blir fylt med sorg, fordi jeg ikke har venner. Hva gjør jeg? Gråter så fort jeg tenker på det.. Er ufattelig vondt å sitte igjen uten venner......

 

 

 

 

 

Anonymkode: 2a5bf...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir litt sånn når man velger bort de vennene man har og ikke investerer i å bygge ny vennekrets 

Anonymkode: c699f...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill, hvis du ikke har noe fint å si eller kan hjelpe så ikke kommenter og scroll videre!!  dette er vanskelig nok.

Anonymkode: 2a5bf...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble hjemme, og så har vennene dine skjøvet deg bort?  Det ser mer ut som at du tok avstand og tilbrakte tid med kjæresten din. Det er jo greit nok, men ta ansvar for det du gjør selv. Du tok et valg.

Det er jo dunt at du ikke har innledet nye vennskap. Du kunne sikkert trengt noen venninner før for ett år siden? 

Du må ikke ha en kvinne som forlovet, så du får tenke ut om det er en mann som kan stille opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...