Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Jeg har vært sammen med mannen i 24 år, gift i 20 år og har barn i alderen 7-16 år. Nå som minste begynner å bli eldre, og eldste kan hjelpe til med pass en gang i blant får mannen og jeg mer alenetid sammen. Dette har resultert i at jeg begynner å føle på hvorfor jeg i utgangspunktet, for en evighet siden, forelsket meg i han. Ut fra oppførselen hans tror jeg også han føler på det samme Nevnte det for ei venninne, hun kunne ikke forstå jeg jeg kunne oppføre med forelsket i mannen når vi har vært sammen så lenge og nesten beskylte meg for å dekke til at jeg egentlig snakket om en annen... Er det virkelig så rart å finne tilbake til hverandre når barna blir større og finne tilbake til gnisten? Anonymkode: 10627...0bb
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Det er slett ikke rart. Reis bort noen dager, bare dere to. Oppdag hverandre på nytt. God investering, tenker jeg. Anonymkode: 00928...d08
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 Nei, vi har det helt likt for tiden 😊 Vi har vært sammen i 27 år, og etter noen tunge år har vi hatt en skikkelig oppblomstring denne sommeren. Vi er rett og slett litt nyforelsket begge to. Flørter og har massevis av sex. Herlig! Nyt det ❤️ Anonymkode: 6fee5...3e2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 Begynn å ha sex igjen. Det gjorde at vi raskt fant tilbake til hverandre. 🥰 Anonymkode: a9969...e08
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 Er ikke dette ganske vanlig da? 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå