Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Inntil for 2 år siden trente jeg 3 ganger i uken. 15 km hvor jeg byttet på å løpe og gå fort. Skulle gjerne ha løpt hele veien, men det tillater ikke ryggen min. Så sa det stopp, totalt stopp, var utbrent og ble sykemeldt i flere måneder. Trening orket jeg ikke. Har vært tilbake i full jobb i litt over et år nå, men aldri kommet i gang med treningen igjen. I kveld kom jeg meg ut igjen, 7 km med rask gange. Ble god og svett og hadde en gjennomsnittpuls på 120. Og det var så DEILIG!!! Hvorfor i alle dager har jeg ikke kommet i gang igjen tidligere!!! Anonymkode: f1f02...d24
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Dørstokkmila er beintøff. Flott du er i gang igjen. Anonymkode: f33a3...53a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dørstokkmila er beintøff. Flott du er i gang igjen. Anonymkode: f33a3...53a Var masse tull med kollektivtransporten i dag, så jeg måtte hente mannen på buss-sentralen. Han skulle tatt toget, så bilen ble stående igjen på togstasjonen som er et helt annet sted enn der bussen stopper. Togstasjonen er 7 km hjemmefra, så jeg bestemte meg for å gå. Akkurat det jeg trengte for å finne igjen den følelsen har helt hadde glemt hvor herlig var. Nå sitter jeg og planlegger hvordan jeg skal få treningen inn i hverdagen igjen HI Anonymkode: f1f02...d24
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Hurra for deg 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 51dc6...70a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Ååå så bra!!! Heier på deg!! Jeg har ikke kommet igang igjen etter covid, men skulle gjerne funnet tilbake til den gleden! Anonymkode: 3d3ca...acd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 Så bra! Så er det bare å fortsette, og kjenne på godfølelsen etterpå. Anonymkode: 18497...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå