Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Har lest litt på nett og ser at det generelt frarådes både for kvinner som reiser alene og som reiser sammen med andre av samme kjønn. Men vil også voksne kvinner i slutten av 30-årene også oppleve plagsomt mye oppmerksomhet eller gjelder det helst yngre kvinner? Ingen av oss er helt lys blonde og vi er helt alminnelige i klesstilen. Hadde aldri funnet på å gå i korte kjoler, shorts etc. utenfor strandsonen. Dere som har vært i Tunisia, anbefaler dere å dra? Anonymkode: 90b52...182
Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Jeg vurderte det ett år, men etter å ha snakket med folk som hadde vært der og lest meg opp valgte jeg å styre unna. Det er 99% muslimer der, flesteparten sunnimuslimer. De har ett helt forvridd kvinnesyn, og jeg ønsker ikke å støtte oppunder det ved å legge igjen pengene mine i ett sånt land. Det er mange terrorangrep der, og for noen år tilbake var det også turister som ble offer for terror. Så det hadde jeg rett og slett ikke turt Anonymkode: c0d23...aa6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Jeg ville absolutt ikke reist dit på jentetur. Jeg er ikke blond og nordisk i utseendet selv om jeg er helt norsk, og jeg følte meg jaktet på til tider. Var der i forbindelse med jobb, og håper aldri jeg må tilbake. Det var innimellom skikkelig skummelt når 50-60 menn fulgte etter oss 😔 Hvis jeg skulle anbefalt et type eksotisk sted som ligner og er tryggere, ville jeg heller reist til Marrakesh. Anonymkode: dbb6e...284
Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 Hvorfor i alle dager vil dere dit på jentetur? Jeg hadde ikke turt, å føle meg trygg er viktig Anonymkode: 5decc...8b1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Hvorfor vil dere dra dit? Anonymkode: 1e643...5e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå