Gå til innhold

Hvorfor modereres det ikke i denne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi moderatorene er mennesker. De har sikkert familie og barn, og de orker ikke avlyse helgeplaner eller søndagsmiddagen med storfamilien pga du ikke tåler det du leser på et forum. Logg deg ut frem til klokka 14 du. 

Jeg har også en tråd der det bør modereres litt, der jeg og en annen går til personangrep. Ingen dør av det. Men vi gjorde det i kampens hete. Mange gjør det, og de som ikle tåler å vente på litt moderering kan bare logge seg ut. Moderatorene gjør en fantastisk jobb.

Anonymkode: f01f6...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Fordi moderatorene er mennesker. De har sikkert familie og barn, og de orker ikke avlyse helgeplaner eller søndagsmiddagen med storfamilien pga du ikke tåler det du leser på et forum. Logg deg ut frem til klokka 14 du. 

Jeg har også en tråd der det bør modereres litt, der jeg og en annen går til personangrep. Ingen dør av det. Men vi gjorde det i kampens hete. Mange gjør det, og de som ikle tåler å vente på litt moderering kan bare logge seg ut. Moderatorene gjør en fantastisk jobb.

Anonymkode: f01f6...1c8

Jeg tenker i grunn at dersom voksne mennesker går til personangrep på forumet her så bør de gå i seg selv og i alle fall ikke unnskylde seg med at « mange gjør det».

Anonymkode: 49ac3...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Fordi moderatorene er mennesker. De har sikkert familie og barn, og de orker ikke avlyse helgeplaner eller søndagsmiddagen med storfamilien pga du ikke tåler det du leser på et forum. Logg deg ut frem til klokka 14 du. 

Jeg har også en tråd der det bør modereres litt, der jeg og en annen går til personangrep. Ingen dør av det. Men vi gjorde det i kampens hete. Mange gjør det, og de som ikle tåler å vente på litt moderering kan bare logge seg ut. Moderatorene gjør en fantastisk jobb.

Anonymkode: f01f6...1c8

For et svadasvar.  

Anonymkode: a5109...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Admin bruker å ta en raid her på mandager. 

Anonymkode: d491c...67c

På mandager? Fantastisk.  Jeg har vært her i mange år, det har blitt moderert både mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag.  Slutt på det nå altså?

Anonymkode: a5109...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådene blir ryddet også i helgene. Den nevnte tråden har holdt seg innenfor regelverket frem til i dag tidlig og er nå ryddet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...