Gå til innhold

Guttenavn..hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så i beit om guttenavn 😵‍💫 Vet hva vi liker men likevel ikke.. hvilke assosiasjoner får dere til navna under? Og ranger gjerne fra «hot» til «not» 😅 Takk!

Peder, Didrik, Edvin, Ole, Syver, Karsten, Nils, Albert, Einar..

Anonymkode: 19bc8...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men mange av disse navnene var ikke helt min stil. Men Peder syns jeg var det kuleste navnet. Liker Ulrik, men ikke Didrik. Albert er ok, mens resten er navn som bare er navn liksom.

Anonymkode: c8526...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er så i beit om guttenavn 😵‍💫 Vet hva vi liker men likevel ikke.. hvilke assosiasjoner får dere til navna under? Og ranger gjerne fra «hot» til «not» 😅 Takk!

Peder, Didrik, Edvin, Ole, Syver, Karsten, Nils, Albert, Einar..

Anonymkode: 19bc8...7ff

Jeg liker Albert, Einar, Ole og Edvin, liker ikke Syver, Nils, Peder, Didrik og Karsten så veldig. 

Anonymkode: 88d74...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar, Nils, Karsten og Peder kunne jeg brukt selv.

Albert og Ole er også koselige navn.

Didrik og Edvin er ok.

Du har god smak! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er så i beit om guttenavn 😵‍💫 Vet hva vi liker men likevel ikke.. hvilke assosiasjoner får dere til navna under? Og ranger gjerne fra «hot» til «not» 😅 Takk!

Peder, Didrik, Edvin, Ole, Syver, Karsten, Nils, Albert, Einar..

Anonymkode: 19bc8...7ff

Jeg latet som jeg skulle rope guttungen inn fra hagen, :"Peeeeder!! Kom inn å spis!" hehe. Prøve alle navenen. Hva låter best for deg. 

Anonymkode: ef0e9...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg latet som jeg skulle rope guttungen inn fra hagen, :"Peeeeder!! Kom inn å spis!" hehe. Prøve alle navenen. Hva låter best for deg. 

Anonymkode: ef0e9...e4a

*navnene, * Hvilket

Anonymkode: ef0e9...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Nils, Ole, Syver, Einar, Peder og Karsten. Liker ikke de andre tre. Didrik minst.

Anonymkode: 1bdf8...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Puster liv denne da vi sliter med det samme og navna er ikke så ulike de vi selv lurer på, noen av dem.. Didrik liker vi, men er redd det er litt hardt. Og for tysk? Ditrich! liksom. Edvin har vi også på lista, men føler det begynner å bli litt sånn rosablogg-navn, om dere skjønner..i allefall EdWin ☺️

Anonymkode: 19bc8...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Puster liv denne da vi sliter med det samme og navna er ikke så ulike de vi selv lurer på, noen av dem.. Didrik liker vi, men er redd det er litt hardt. Og for tysk? Ditrich! liksom. Edvin har vi også på lista, men føler det begynner å bli litt sånn rosablogg-navn, om dere skjønner..i allefall EdWin ☺️

Anonymkode: 19bc8...7ff

Gå for Albert som det beste alternativet. 

Anonymkode: 5be43...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...