Gå til innhold

Har Støre håndtert krisen rundt uværet godt synes dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett lite til handling under denne perioden med uværet. Folk har fått klare seg selv, stort sett. Ikke bare det, men mens kongen og prinsen reiser rundt for å støtte noen av de som er evakuerte, ser en ingenting til Støre.

Har Støre håndtert krisen rundt dette uværet godt synes dere?

Anonymkode: 98a71...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal han gjøre? Ringe værgudene? Han er i Nord-Norge og driver valgkamp.

Jeg er langt fra fan av Støre, men tror ikke han kunne gjort så mye. Og folk setter mer pris på kongen enn Støre. 

Anonymkode: 38168...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er som alltid lite «connected» med folket. Det er ordførere, sivilforsvar, heimevern, frivillige og lokale som har tatt styring og kontroll. Det er selvfølgelig riktig instans, men han har litt å gå på når det gjelder tydelig ledelse og bare det å vise at han støtter de som står i beslutning. Det er noe i den over som sier, jeg har ryggen din, dette gjør vi sammen. Han overlater for mye til seg selv, som den diplomaten han er. 

Anonymkode: 8251d...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hva skal han gjøre? Ringe værgudene? Han er i Nord-Norge og driver valgkamp.

Jeg er langt fra fan av Støre, men tror ikke han kunne gjort så mye. Og folk setter mer pris på kongen enn Støre. 

Anonymkode: 38168...049

Jeg er IKKE noen fan av Erna, bare så det er sagt. Men hun reiste faktisk til Aurdal når det brant og var skikkelig krise der.

https://www.dn.no/samfunn/erna-solberg-drar-til-lardal/1-1-5026681

https://www.nrk.no/vestland/_-tankene-gar-til-de-rammede-1.11480325

Anonymkode: 98a71...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er IKKE noen fan av Erna, bare så det er sagt. Men hun reiste faktisk til Aurdal når det brant og var skikkelig krise der.

https://www.dn.no/samfunn/erna-solberg-drar-til-lardal/1-1-5026681

https://www.nrk.no/vestland/_-tankene-gar-til-de-rammede-1.11480325

Anonymkode: 98a71...ce7

*Lærdal

Anonymkode: 98a71...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle offentlige instanser har vært involvert. Symbolpersoner som Støre - og kongen - kan ikke gjøre stort mer enn de har gjort. Han håndterer ikke været.

Anonymkode: 4847b...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Alle offentlige instanser har vært involvert. Symbolpersoner som Støre - og kongen - kan ikke gjøre stort mer enn de har gjort. Han håndterer ikke været.

Anonymkode: 4847b...46e

Håndterer han noe som helst egentlig.

Anonymkode: d2942...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Alle offentlige instanser har vært involvert. Symbolpersoner som Støre - og kongen - kan ikke gjøre stort mer enn de har gjort. Han håndterer ikke været.

Anonymkode: 4847b...46e

Så du synes han har håndtert krisesituasjonen godt altså?

Anonymkode: 98a71...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Håndterer han noe som helst egentlig.

Anonymkode: d2942...e9f

😂 Godt spørsmål!

Anonymkode: 98a71...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er IKKE noen fan av Erna, bare så det er sagt. Men hun reiste faktisk til Aurdal når det brant og var skikkelig krise der.

https://www.dn.no/samfunn/erna-solberg-drar-til-lardal/1-1-5026681

https://www.nrk.no/vestland/_-tankene-gar-til-de-rammede-1.11480325

Anonymkode: 98a71...ce7

Hun lirte også av seg ett spørsmål om anbefalt fastfood når det brant ved flyplassen og drodlet om folk var fattige før koronaen stengte arbeidsplassen. Så helt optimalt var det ikke, men absolutt mer tilstedeværende ja. Mulig det følger stillingsbeskrivelsen å være litt distansert fra grasrota 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 8251d...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har sett lite til handling under denne perioden med uværet. Folk har fått klare seg selv, stort sett. Ikke bare det, men mens kongen og prinsen reiser rundt for å støtte noen av de som er evakuerte, ser en ingenting til Støre.

Har Støre håndtert krisen rundt dette uværet godt synes dere?

Anonymkode: 98a71...ce7

https://www.ringblad.no/se-bildene-fra-ministerbesoket-i-honefoss-og-pa-sundvollen/g/5-45-1704360

Dette er bak betalingsmur, men Støre, Mehl og Aasland var i går og besøkte evakuerte ved Sundvollen hotell. Støre var og ved fossen i Hønefoss.  

Anonymkode: cbe11...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

https://www.ringblad.no/se-bildene-fra-ministerbesoket-i-honefoss-og-pa-sundvollen/g/5-45-1704360

Dette er bak betalingsmur, men Støre, Mehl og Aasland var i går og besøkte evakuerte ved Sundvollen hotell. Støre var og ved fossen i Hønefoss.  

Anonymkode: cbe11...b75

Så du mener han har håndtert situasjonen godt?

Anonymkode: 98a71...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hun lirte også av seg ett spørsmål om anbefalt fastfood når det brant ved flyplassen og drodlet om folk var fattige før koronaen stengte arbeidsplassen. Så helt optimalt var det ikke, men absolutt mer tilstedeværende ja. Mulig det følger stillingsbeskrivelsen å være litt distansert fra grasrota 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 8251d...3b4

Ja, hun er absolutt ikke noen god målestokk. Men hun dro i alle fall til de kriserammede heller enn å bare se en annen vei.

Anonymkode: 98a71...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så du mener han har håndtert situasjonen godt?

Anonymkode: 98a71...ce7

Ja.

At man ikke ser noe til Støre, som du påstår i hi, er løgn. 

Anonymkode: cbe11...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja.

At man ikke ser noe til Støre, som du påstår i hi, er løgn. 

Anonymkode: cbe11...b75

Skal vi se...

image.thumb.png.5f5a21d83859c2711a1270ba74821734.png

image.png.06e4860004e8bab13216b5109ed065d7.png

 

Nei, hadde jeg visst at han har reist rundt i Valdres og Hallingdal hadde jeg selvfølgelig ikke påstått at han ikke hadde møtt de rammede for katastrofen. Men siden han har møtt de, som du påstår, så er det feil, men ikke en løgn.

Anonymkode: 98a71...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Skal vi se...

image.thumb.png.5f5a21d83859c2711a1270ba74821734.png

image.png.06e4860004e8bab13216b5109ed065d7.png

 

Nei, hadde jeg visst at han har reist rundt i Valdres og Hallingdal hadde jeg selvfølgelig ikke påstått at han ikke hadde møtt de rammede for katastrofen. Men siden han har møtt de, som du påstår, så er det feil, men ikke en løgn.

Anonymkode: 98a71...ce7

Kritikk er ditt beste forsvar? Hjelpes...

Anonymkode: cbe11...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kritikk er ditt beste forsvar? Hjelpes...

Anonymkode: cbe11...b75

😂 Det var ditt forsvar for at Støre har gjort en god jobb?

Anonymkode: 98a71...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

😂 Det var ditt forsvar for at Støre har gjort en god jobb?

Anonymkode: 98a71...ce7

Har ikke forsvart at Støre har gjort en god jobb, selv om jeg mener han har gjort det. Det jeg ville med innlegget jeg startet med, og som du flisespikker på, er at Støre har vi sett noe til. Der tok du grundig feil. 

Anonymkode: cbe11...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke forsvart at Støre har gjort en god jobb, selv om jeg mener han har gjort det. Det jeg ville med innlegget jeg startet med, og som du flisespikker på, er at Støre har vi sett noe til. Der tok du grundig feil. 

Anonymkode: cbe11...b75

Det er så sin sak. Men å kalle det løgn? Uansett, da er vi enige. Vi synes det er forbedringspotensiale i hvordan statsministeren har håndtert en alvorlig krise som har rammet mange.

Anonymkode: 98a71...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er så sin sak. Men å kalle det løgn? Uansett, da er vi enige. Vi synes det er forbedringspotensiale i hvordan statsministeren har håndtert en alvorlig krise som har rammet mange.

Anonymkode: 98a71...ce7

Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har, er du snill. Vi er ikke enige, det skjønner du vel? 

Anonymkode: cbe11...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Skal vi se...

image.thumb.png.5f5a21d83859c2711a1270ba74821734.png

image.png.06e4860004e8bab13216b5109ed065d7.png

 

Nei, hadde jeg visst at han har reist rundt i Valdres og Hallingdal hadde jeg selvfølgelig ikke påstått at han ikke hadde møtt de rammede for katastrofen. Men siden han har møtt de, som du påstår, så er det feil, men ikke en løgn.

Anonymkode: 98a71...ce7

Du sjekket ikke først, slik at du kunne si noe ufordelaktig om Støre. Teknisk sett var det kanskje ikke løgn, men ærlig og redelig var det heller ikke.

Anonymkode: 00300...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, hun er absolutt ikke noen god målestokk. Men hun dro i alle fall til de kriserammede heller enn å bare se en annen vei.

Anonymkode: 98a71...ce7

Og du tenker at Støre og andre regjeringsmedlemmer ikke har besøkt de kriserammede??

Altså; følger du overhode med på nyhetsbilde?

Anonymkode: d522b...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og du tenker at Støre og andre regjeringsmedlemmer ikke har besøkt de kriserammede??

Altså; følger du overhode med på nyhetsbilde?

Anonymkode: d522b...b74

Andre regjeringsmedlemmer er garantert flinke. Det tviler jeg ikke på. Det jeg stiller spørsmål ved er om Støre har gjort en god jobb. Mener du han har det?

Anonymkode: 98a71...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Andre regjeringsmedlemmer er garantert flinke. Det tviler jeg ikke på. Det jeg stiller spørsmål ved er om Støre har gjort en god jobb. Mener du han har det?

Anonymkode: 98a71...ce7

Hele premisset ditt for diskusjonen er jo at han ikke har vært tilstede i de kriserammede områdene. Det er jo direkte feil.

Om regjeringen har håndtert krisen godt eller ikke, basert på hvor Støre har vært eller ikke vært, er irrelevant. 
 

Hva mener du han IKKE har håndtert bra? Hvis du kommer med konkrete eksempler på dårlig håndtering kan vi gjerne diskutere det!

Anonymkode: d522b...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...