Gå til innhold

Jeg har ikke råd til å bytte jobb..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mange år hadde jeg en jobb med mulighet for hjemmekontor som jeg likte godt. Nå kan jeg ikke jobbe hjemme, men tjener 350.000 mer. Akkurat det ekstra vi trengte for å kjøpe drømmehytta, som jeg nesten ikke har tid til å bruke fordi jeg jobber 🤣

Anonymkode: 2d266...0a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal dere med hytte hvis dere ikke har tid til å bruke den? Bytt jobb, og LEV! 

Anonymkode: 2be22...fb2

Skrevet

Bruker den i helger og ferier, det får være nok, men ville gjerne hatt i pose og sekk 😆

Anonymkode: 2d266...0a8

Skrevet

Får du mer fri om du bytter jobb?

Anonymkode: 76ed9...df5

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Får du mer fri om du bytter jobb?

Anonymkode: 76ed9...df5

Du leste at hun kunne ha hjemmekontor?

Anonymkode: e2bda...cc5

Skrevet

Du har jo egentlig råd, dette er en selvpålagt økonomisk forpliktelse som du kan si fra deg. 

Men du er nok ikke alene om det, lønnsslave fanget i eget forbruk. Plutselig en dag så en man død. Med mange ting. Spørsmålet er vel om tingene du eier er verdt tiden du mister. 

Anonymkode: 8444a...330

Skrevet

Selvsagt har du råd til å bytte jobb. Du må bare prioritere hva som er viktigst. Marielle goder og høyt forbruk, eller et lavere forbruk i en jobb som kommer med mer fritid.

Ingen MÅ ha hytte 

Anonymkode: 350d7...f65

Skrevet

Du er vel ikke på hytta når du jobber uansett. 

Anonymkode: ac3de...316

Skrevet

Forstår ikke helt. Har man hjemmekontor må man jo fortsatt jobbe. Har du endret fra 50-100% stilling? 

Mange med 100% stilling klarer å bruke hytta. 

Jeg jobber 100% pluss ekstra i perioder, men har jo fortsatt fritid. Har valgt å bosette meg nær jobber slik at jeg ikke må bruke tid på pendling i hverdagen. 

Anonymkode: 988cb...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...