Gå til innhold

Drømmeferie for 10 åring - hvor går reisen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt barn fikk tur til London i 10-års gave. Vekket bursdagsbarnet tidlig på selve dagen med beskjed om at det ikke ble skole, men at vi heller dro til London. Det var en hit kan du tro ☺️

Anonymkode: 3dd5f...261

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Mitt barn fikk tur til London i 10-års gave. Vekket bursdagsbarnet tidlig på selve dagen med beskjed om at det ikke ble skole, men at vi heller dro til London. Det var en hit kan du tro ☺️

Anonymkode: 3dd5f...261

Så gøy! For en hit!

Nå og i dette tilfellet, får man ingen "gehør" for at man reiser til Australia, for da sier medelevene "Du var der jo bare i 3 dager".

Uansett hvor reisen går, vil dette barnet aldri bli kult nok, for medelevene har alltid vært der lengre, og barnet vil aldri oppleve å ha hatt den kuleste ferien. Jeg har tatt til meg dette barnet og lurer på: Hva er den kuleste ferien? Vi har tenkt ¨toppe dritten, har ikke vært med på karusellen før, men er nå med på å få den kuleste ferien!  Tyskland og  historien Tyskland  har var ikke godt nok! Så jeg må finne noe som topper dette!

Anonymkode: 71352...a39

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Så gøy! For en hit!

Nå og i dette tilfellet, får man ingen "gehør" for at man reiser til Australia, for da sier medelevene "Du var der jo bare i 3 dager".

Uansett hvor reisen går, vil dette barnet aldri bli kult nok, for medelevene har alltid vært der lengre, og barnet vil aldri oppleve å ha hatt den kuleste ferien. Jeg har tatt til meg dette barnet og lurer på: Hva er den kuleste ferien? Vi har tenkt ¨toppe dritten, har ikke vært med på karusellen før, men er nå med på å få den kuleste ferien!  Tyskland og  historien Tyskland  har var ikke godt nok! Så jeg må finne noe som topper dette!

Høres ut som en ugrei mobbesituasjon som må tas tak i fremfor å kaste seg inn i et race for å få den kuleste ferien…

Evt at barnet ditt ser så opp til en venn eller flere, og driver å sammenligner hva de får vs hva dere gjør. Da må det kanskje litt ekstra jobb med barnets egen trygghet det bør settes fokus på 

Anonymkode: 325ec...3b9

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Høres ut som en ugrei mobbesituasjon som må tas tak i fremfor å kaste seg inn i et race for å få den kuleste ferien…

Evt at barnet ditt ser så opp til en venn eller flere, og driver å sammenligner hva de får vs hva dere gjør. Da må det kanskje litt ekstra jobb med barnets egen trygghet det bør settes fokus på 

Anonymkode: 325ec...3b9

Barnet blir ikke mobbet men vi reiser sjelden og skolen de går på har en håpløs rektor, som driver og hauser opp det å reise. Barnet blir møtt med åja, du skal bare være 3 dager i Østerrike du? Vi har lenge prøvd å holde oss unna dette presset, men nå ble barnet så såret pga et familiemedlem som er voksen, så nå har vi bestemt oss for å gjøre noe veldig kult med vårt barn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...