Gå til innhold

Drømmeferie for 10 åring - hvor går reisen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dersom dere ville ha reist utenlands, uten budsjett, hvor går reisen? Reisen skal foregå nå i høst :)

Tips mottas med takk!

Anonymkode: 71352...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt barn fikk tur til London i 10-års gave. Vekket bursdagsbarnet tidlig på selve dagen med beskjed om at det ikke ble skole, men at vi heller dro til London. Det var en hit kan du tro ☺️

Anonymkode: 3dd5f...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Mitt barn fikk tur til London i 10-års gave. Vekket bursdagsbarnet tidlig på selve dagen med beskjed om at det ikke ble skole, men at vi heller dro til London. Det var en hit kan du tro ☺️

Anonymkode: 3dd5f...261

Så gøy! For en hit!

Nå og i dette tilfellet, får man ingen "gehør" for at man reiser til Australia, for da sier medelevene "Du var der jo bare i 3 dager".

Uansett hvor reisen går, vil dette barnet aldri bli kult nok, for medelevene har alltid vært der lengre, og barnet vil aldri oppleve å ha hatt den kuleste ferien. Jeg har tatt til meg dette barnet og lurer på: Hva er den kuleste ferien? Vi har tenkt ¨toppe dritten, har ikke vært med på karusellen før, men er nå med på å få den kuleste ferien!  Tyskland og  historien Tyskland  har var ikke godt nok! Så jeg må finne noe som topper dette!

Anonymkode: 71352...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Så gøy! For en hit!

Nå og i dette tilfellet, får man ingen "gehør" for at man reiser til Australia, for da sier medelevene "Du var der jo bare i 3 dager".

Uansett hvor reisen går, vil dette barnet aldri bli kult nok, for medelevene har alltid vært der lengre, og barnet vil aldri oppleve å ha hatt den kuleste ferien. Jeg har tatt til meg dette barnet og lurer på: Hva er den kuleste ferien? Vi har tenkt ¨toppe dritten, har ikke vært med på karusellen før, men er nå med på å få den kuleste ferien!  Tyskland og  historien Tyskland  har var ikke godt nok! Så jeg må finne noe som topper dette!

Anonymkode: 71352...a39

Høres ut som en ugrei mobbesituasjon som må tas tak i fremfor å kaste seg inn i et race for å få den kuleste ferien…

Evt at barnet ditt ser så opp til en venn eller flere, og driver å sammenligner hva de får vs hva dere gjør. Da må det kanskje litt ekstra jobb med barnets egen trygghet det bør settes fokus på 

Anonymkode: 325ec...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Høres ut som en ugrei mobbesituasjon som må tas tak i fremfor å kaste seg inn i et race for å få den kuleste ferien…

Evt at barnet ditt ser så opp til en venn eller flere, og driver å sammenligner hva de får vs hva dere gjør. Da må det kanskje litt ekstra jobb med barnets egen trygghet det bør settes fokus på 

Anonymkode: 325ec...3b9

Barnet blir ikke mobbet men vi reiser sjelden og skolen de går på har en håpløs rektor, som driver og hauser opp det å reise. Barnet blir møtt med åja, du skal bare være 3 dager i Østerrike du? Vi har lenge prøvd å holde oss unna dette presset, men nå ble barnet så såret pga et familiemedlem som er voksen, så nå har vi bestemt oss for å gjøre noe veldig kult med vårt barn. 

Anonymkode: 71352...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips, men jeg kom på at jeg selv har hatt de kuleste opplevelsene og at jeg melder barnet på det samme som jeg selv opplevde, som barn 😊

Anonymkode: 71352...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...