Anonym bruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 🤣 Følger et par stk som jeg ikke klarer å slutte å følge, enda jeg himler med øynene til hver eneste story de legger ut, og nærmest bryter ut "herregud så dum det går an å være" hver gang de poster et innlegg. Er litt som når folk ikke greier å se vekk fra et ulykkessted 🫢 Anonymkode: 65eae...f51
Anonym bruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Hva er vitsen? Gjør deg selv en tjeneste og bare kutt dem ut. Tenk å sløse bort livet ditt på uinteressante folk. Anonymkode: c06b6...f13
Anonym bruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): 🤣 Følger et par stk som jeg ikke klarer å slutte å følge, enda jeg himler med øynene til hver eneste story de legger ut, og nærmest bryter ut "herregud så dum det går an å være" hver gang de poster et innlegg. Er litt som når folk ikke greier å se vekk fra et ulykkessted 🫢 Anonymkode: 65eae...f51 Det betyr egentlig at du er like dum, om ikke dummere. Anonymkode: a9ab3...14c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Underholdning. Det er akkurat like greit at du gjør dette som at andre ser dårlige serier på Netflix. Anonymkode: f8a23...406
ReneRene Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 (endret) En del av oss klarer fint å se bort fra ulykkessteder. Det sagt så er det naturlig å bli fascinert av folk, og spesielt hvis de utmerker seg ved å være uopplyste eller kommer med kontroversielle uttalelser osv Men jeg hadde aldri giddet å følge helt random personer som postet dumme innlegg. Det syns jeg ser utrolig uinteressant ut. Det er bedre å følge med mer ekstreme som konspirerer og har med seg flere. Det er jo fire eks-kjendiser i kaninhullet nå , og det er faktisk noe interessant. Men ikke hver dag. Følger også et par med høy akademisk anseelse på sitt felt, og det er utrolig underholdende å følge dem og alle som kommenterer og vil diskutere. Slike ting er jo fornøyelig, selv om jeg langt fra er avhengig. Endret 7. august 2023 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hva er vitsen? Gjør deg selv en tjeneste og bare kutt dem ut. Tenk å sløse bort livet ditt på uinteressante folk. Anonymkode: c06b6...f13 Har prøvd, må likevel søke de opp iblant og se litt av galskapen 🙈 Anonymkode: 65eae...f51
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det betyr egentlig at du er like dum, om ikke dummere. Anonymkode: a9ab3...14c Nei, det gjør det ikke. Hadde vært like dum om jeg likte innholdet. Jeg reagerer på hvor dumt det er. Men, det betyr at du følte deg truffet. Anonymkode: 65eae...f51
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Underholdning. Det er akkurat like greit at du gjør dette som at andre ser dårlige serier på Netflix. Anonymkode: f8a23...406 Ja, blir som underholdning. Litt som å følge med på en serie der de slipper én og én episode 😂 Anonymkode: 65eae...f51
ReneRene Skrevet 7. august 2023 #9 Skrevet 7. august 2023 Du får ta deg en tur inn på Rampelys på KG da vet du. Så kan du lese så mye dumhet at svetteperlene blir til elver. "Dere er helt opphengte i disse influenserne, og bruker dag og natt på å følge med på alt de gjør- med lupe" "Nei, ingen er opphengte her. Vi er oppriktig engasjert fordi de bryter flere lover og regler" 🤣🤣🤣
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #10 Skrevet 7. august 2023 ReneRene skrev (Akkurat nå): Du får ta deg en tur inn på Rampelys på KG da vet du. Så kan du lese så mye dumhet at svetteperlene blir til elver. "Dere er helt opphengte i disse influenserne, og bruker dag og natt på å følge med på alt de gjør- med lupe" "Nei, ingen er opphengte her. Vi er oppriktig engasjert fordi de bryter flere lover og regler" 🤣🤣🤣 Ja? Mest sannsynlig er de oppriktig engasjert nettopp pga det. Er det noe å le av? Du er litt kort kanskje, som ikke ser det. Anonymkode: 64bfa...166
ReneRene Skrevet 7. august 2023 #11 Skrevet 7. august 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja? Mest sannsynlig er de oppriktig engasjert nettopp pga det. Er det noe å le av? Du er litt kort kanskje, som ikke ser det. Anonymkode: 64bfa...166 Klin kokos kaller jeg det "engasjementet" Virkelig klin kokos. 🤣
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #12 Skrevet 7. august 2023 ReneRene skrev (4 timer siden): Du får ta deg en tur inn på Rampelys på KG da vet du. Så kan du lese så mye dumhet at svetteperlene blir til elver. "Dere er helt opphengte i disse influenserne, og bruker dag og natt på å følge med på alt de gjør- med lupe" "Nei, ingen er opphengte her. Vi er oppriktig engasjert fordi de bryter flere lover og regler" 🤣🤣🤣 Kvinneguiden har avdekket flere brudd på lover og regler, eks bilderedigeringen som ekteparet Berg Eriksen bedrev, der de redigerte en allerede slank kvinne enda tynnere, samt at de jobber for å sette søkelys på barneeksponering på foreldrenes kommersielle kanaler.  Det finnes selvsagt tullinger der også, på lik linke med dette forumet og denne tråden. De dummeste er jo dem som henger der for å klage på at andre er der…🙃 Anonymkode: 6dc04...2c3
ReneRene Skrevet 7. august 2023 #13 Skrevet 7. august 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nÃ¥): Kvinneguiden har avdekket flere brudd pÃ¥ lover og regler, eks bilderedigeringen som ekteparet Berg Eriksen bedrev, der de redigerte en allerede slank kvinne enda tynnere, samt at de jobber for Ã¥ sette søkelys pÃ¥ barneeksponering pÃ¥ foreldrenes kommersielle kanaler.  Det finnes selvsagt tullinger der ogsÃ¥, pÃ¥ lik linke med dette forumet og denne trÃ¥den. De dummeste er jo dem som henger der for Ã¥ klage pÃ¥ at andre er der…🙃 Anonymkode: 6dc04...2c3 Ja, de har vel avdekket ja. De bruker faktisk bÃ¥de arbeidstid og fritid pÃ¥ Ã¥ studere alle bilder, alle poster og innlegg, for deretter Ã¥ skrive masse om alt fra utseendet til hvor lite flinke de er. Det er galskap. Det er ikke noe annet en ren og skjær galskap. Â
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #14 Skrevet 7. august 2023 ReneRene skrev (8 minutter siden): Ja, de har vel avdekket ja. De bruker faktisk både arbeidstid og fritid på å studere alle bilder, alle poster og innlegg, for deretter å skrive masse om alt fra utseendet til hvor lite flinke de er. Det er galskap. Det er ikke noe annet en ren og skjær galskap.  De bruker nok ikke mer tid enn enkelte her inne? Anonymkode: 6dc04...2c3
ReneRene Skrevet 7. august 2023 #15 Skrevet 7. august 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): De bruker nok ikke mer tid enn enkelte her inne? Anonymkode: 6dc04...2c3 Det vet jeg ikke siden 90% er anonyme her. Men de bruker jo ikke bare tid på forumet- de driver jo og jobber med å finne ut av ting døgnet rundt 🙃 Det er en greie at flere samles for å hate. Som regel gjør jenter dette når de ser serier eller reality hvor en stikker seg ut ved å bli mislikt. Sånt er normalt og et fenomen for å skape en fellesskapsfølelse når man har dårlige holdninger. Det er sikkert noe sånt på Rampelys også. Men det er voksne og også godt voksne damer som burde ha mer og absolutt viktigere innhold i livet sitt. Det må du nesten se. Alle på utsiden ser det. 😆
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #16 Skrevet 7. august 2023 ReneRene skrev (8 minutter siden): Det vet jeg ikke siden 90% er anonyme her. Men de bruker jo ikke bare tid på forumet- de driver jo og jobber med å finne ut av ting døgnet rundt 🙃 Det er en greie at flere samles for å hate. Som regel gjør jenter dette når de ser serier eller reality hvor en stikker seg ut ved å bli mislikt. Sånt er normalt og et fenomen for å skape en fellesskapsfølelse når man har dårlige holdninger. Det er sikkert noe sånt på Rampelys også. Men det er voksne og også godt voksne damer som burde ha mer og absolutt viktigere innhold i livet sitt. Det må du nesten se. Alle på utsiden ser det. 😆 🤮 Anonymkode: ad5e9...ec5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #17 Skrevet 7. august 2023 ReneRene skrev (1 time siden): Det vet jeg ikke siden 90% er anonyme her. Men de bruker jo ikke bare tid på forumet- de driver jo og jobber med å finne ut av ting døgnet rundt 🙃 Det er en greie at flere samles for å hate. Som regel gjør jenter dette når de ser serier eller reality hvor en stikker seg ut ved å bli mislikt. Sånt er normalt og et fenomen for å skape en fellesskapsfølelse når man har dårlige holdninger. Det er sikkert noe sånt på Rampelys også. Men det er voksne og også godt voksne damer som burde ha mer og absolutt viktigere innhold i livet sitt. Det må du nesten se. Alle på utsiden ser det. 😆 Du er her 24/7 og har vært det i månedsvis. Føler du virkelig ikke at noe av dette du sier treffer deg selv? Eneste forskjellen er at du driver folk vekk fra denne siden, ikke inn på den. Anonymkode: f0405...911
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #18 Skrevet 7. august 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du er her 24/7 og har vært det i månedsvis. Føler du virkelig ikke at noe av dette du sier treffer deg selv? Eneste forskjellen er at du driver folk vekk fra denne siden, ikke inn på den. Anonymkode: f0405...911 Neida. Hun kom jo nettopp tilbake. Var jo utestengt. Var så fredelig og fint her da Anonymkode: ad5e9...ec5
ReneRene Skrevet 7. august 2023 #19 Skrevet 7. august 2023 (endret) Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Du er her 24/7 og har vært det i månedsvis. Føler du virkelig ikke at noe av dette du sier treffer deg selv? Eneste forskjellen er at du driver folk vekk fra denne siden, ikke inn på den. Anonymkode: f0405...911 For det første tar du feil, og du kan jo fint være her 24/7 selv i såfall. For det andre er det ulike tema som blir tatt opp her. Jeg hadde også et mål med å være her, og det målet er nådd. Nå slentrer jeg innom, og ja, sikkert flere ganger om dagen. Men vær sikker på en ting, at det som skjer her, er ikke noe som opptar meg når jeg ikke er her. På Rampelys er de fanataske. Hvis du vet om det undergforumet, så vet du også hvor mye det har blitt både kritisert og harselert med. Skjønner ikke at det er noe å nekte for eller forsvare i det hele tatt. Ser innom noen ganger. De samme sitter der og bruker både tid og krefter på å skrive rene avhandlinger. Jeg vet godt hvem som henger der altså.... Endret 7. august 2023 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #20 Skrevet 7. august 2023 ReneRene skrev (3 timer siden): Det vet jeg ikke siden 90% er anonyme her. Men de bruker jo ikke bare tid på forumet- de driver jo og jobber med å finne ut av ting døgnet rundt 🙃 Det er en greie at flere samles for å hate. Som regel gjør jenter dette når de ser serier eller reality hvor en stikker seg ut ved å bli mislikt. Sånt er normalt og et fenomen for å skape en fellesskapsfølelse når man har dårlige holdninger. Det er sikkert noe sånt på Rampelys også. Men det er voksne og også godt voksne damer som burde ha mer og absolutt viktigere innhold i livet sitt. Det må du nesten se. Alle på utsiden ser det. 😆 Mange er anonyme, mens vi ser at enkelte nickbrukere i perioder er her inne nærmest døgnet rundt. Da er det litt patetisk å kritisere andre for det samme. Anonymkode: 6dc04...2c3
ReneRene Skrevet 7. august 2023 #21 Skrevet 7. august 2023 (endret) Anonym bruker skrev (1 time siden): Mange er anonyme, mens vi ser at enkelte nickbrukere i perioder er her inne nærmest døgnet rundt. Da er det litt patetisk å kritisere andre for det samme. Anonymkode: 6dc04...2c3 Det har jo ingenting med saken å gjøre uansett. Hadde dette forumet kun hatt influensere som tema, hadde jeg selv aldri vært her. Du må jo evne å se forskjell på å være fanatisk fan og kun skrive om det, og å være inne på forum å skrive om ulike ting. Det er jo hele forskjellen : å kun være opphengt i en person kontra ulike tema. Endret 7. august 2023 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 7. august 2023 #22 Skrevet 7. august 2023 ReneRene skrev (31 minutter siden): Det har jo ingenting med saken å gjøre uansett. Hadde dette forumet kun hatt influensere som tema, hadde jeg selv aldri vært her. Du må jo evne å se forskjell på å være fanatisk fan og kun skrive om det, og å være inne på forum å skrive om ulike ting. Det er jo hele forskjellen : å kun være opphengt i en person kontra ulike tema. 😉 Anonymkode: 6dc04...2c3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #23 Skrevet 8. august 2023 ReneRene skrev (På 7.8.2023 den 8.56): Det sagt så er det naturlig å bli fascinert av folk, og spesielt hvis de utmerker seg ved å være uopplyste eller kommer med kontroversielle uttalelser osv Ja, dette kjenner jeg meg igjen i. Akkurat her på forum. Jeg lar meg fascinere av deg. Anonymkode: 9536e...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå