Gå til innhold

Skyggestrek eller svak positive


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg går på cerazette men har glemt noen piller her og der. Tok en test idag med morgenurin for sikkerhets skyld og usikker på testen. Hva tenker dere? Skal jeg fortsette på p pillene frem til jeg kan ta en ny test om noen dager. Eller er dette en klar skyggestrek? 

IMG_9423.jpeg

Anonymkode: dac87...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du glemmer én pille ødelegger du mye. Du kn ikke glemme en, eller en her eller der. Da blir du gravid. Etter å ha glemt én, må du gå hver dag i en mnd eller hav det var, for at du er beskyttet. 

Anonymkode: aa90c...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Hvis du glemmer én pille ødelegger du mye. Du kn ikke glemme en, eller en her eller der. Da blir du gravid. Etter å ha glemt én, må du gå hver dag i en mnd eller hav det var, for at du er beskyttet. 

Anonymkode: aa90c...343

Ja det forstår jeg godt. Har nettopp byttet fra p stav i alle år og er uvant å ta piller. Om jeg så hadde blitt gravid har vi det fint og stabilt så det hadde gått helt fint. Det jeg lurer på mtp pillene er om jeg skal ikke ta de på noen dager før jeg får ett tydeligere svar, i tilfelle jeg er gravid. 

Anonymkode: dac87...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hei. Jeg går på cerazette men har glemt noen piller her og der. Tok en test idag med morgenurin for sikkerhets skyld og usikker på testen. Hva tenker dere? Skal jeg fortsette på p pillene frem til jeg kan ta en ny test om noen dager. Eller er dette en klar skyggestrek? 

IMG_9423.jpeg

Anonymkode: dac87...b4b

Kun én strek. 

Anonymkode: 046a1...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Eg synst den ser positiv ut

Anonymkode: a534b...579

Det er den ikke. 

Anonymkode: 046a1...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye forskjellig svar her. Så litt annderledes ut i virkeligheten, og jeg er litt usikker. Tenker jeg tester om noen dager å ser så er jeg sikker på at den eventuelt er negativ. 

Endret av anonym123891
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det er den ikke. 

Anonymkode: 046a1...744

Eg ser ganske tydelig to streker og det er ikkje skyggestrek for den har farge 

Anonymkode: a534b...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...