Gå til innhold

Telefon på leirskole?


Mammatil2__

Anbefalte innlegg

Hei! Har barn som skal på leirskole, og de skal stemmes over om mobiltelefonen skal med. Min opplevelse er at denne er veldig betryggende for mitt barn, fordi hun elsker å ta bilde av naturen, og vi har ikke noe annen form for kamera annet en et til 5.000kr og de vil jeg gjerne ikke sende med, fordi det har en del barndomsbilder og pga prisen. Hvis dette blir lov, er det kun faste tidspunkter i løpet av dagen, ellers må de spørre om å få den. og om de ønsker å ta bilder på tur måtte de spørre etter lærers eller ta med egne om dey var et tidpunk det var lov. Hva tenker dere om dette? Jeg tenker å stemme ja, fordi min datter og jeg pleier å ha lange samtaler på kveldene så hun kan tømme hodet, og hun har fortalt at hun ikke er så komfortabel med å møtte spørre om sånt. Sånn er min datter, ikke vits å klage på henne som person nå.

Endret av Mammatil2__
Skrev litt feil formet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har ikke behov for telefon på leirskole, og jeg har heller aldri hørt om noen som har tillatt det. Kamera var det så som hadde med da min datter var der for et par år siden, men det går an å få kjøpt rimelig polaroid-kamera. Ved behov kan barna låne en telefon. Min eldste er avhengig av bilsyketabletter, og klarte ikke huske hvor vi la den. Hun fikk låne telefon for å spørre meg før de skulle hjem.

Anonymkode: 221d7...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...