Gjest Danida Skrevet 1. august 2023 #26 Skrevet 1. august 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvordan var det nå med dette å forholde seg til hi og ikke tolke og spekulere? Jeg mener å huske at du hadde sterke meninger om dette. Anonymkode: 76022...fd1 *klirrrrrr...!*
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #27 Skrevet 2. august 2023 Huff nei, er det ekkelt for deg så må du si nei. Det burde han også skjønne. Gjør aldri noe som byr deg i mot!! Jeg tenner på dette (er mann), men motsatt. Hvor vanlig det er skal ikke jeg si deg. Men for meg er det veldig opphissende når det er hun som gjør dette med meg. Vi gjør mer også vi, men sparer dere for detaljer. Anonymkode: 7ad5b...08d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #28 Skrevet 2. august 2023 Danida skrev (18 timer siden): Når den ene parten kaller den andre "prippen" fordi hen ikke får et ønske igjennom, så tenker jeg at det forholdet ikke kommer til å vare. Det er en måte å overtale deg på ved å begynne å sette merkelapper. Men man skal ikke "strekke seg" i sexlivet, eller gjøre kompromisser. Da skader man seg selv. Du får si at du tenner uhemmet på å stikke et kubbelys i rumpa hans mens du pisker ham med brennesler, og kalle ham prippen hvis han ikke vil! Det siste avsnittet ditt, jeg ler meg i hjel. Skulle gjerne vært flue på veggen hvis det forslaget kom på bordet 😄👌🏻 Anonymkode: 5d1d4...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå