Gå til innhold

Hjelp usikker dame trenger råd!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg har vært hos legen, legen fortalte at jeg har urinverksinfeksjon og sopp i underlivet så jeg fikk 3 stikkpiller og kjøpte stikkpiller som hun anbefalte noe med v og melkesyre som var i den.

Jeg syntes personlig denne pillen var vanskeligere å stille langt inn i skjeden (kapselen) jeg stakk den så langt ikke jeg kunne men den sitte fast i en lite hull. Jeg mener det er skjeden men har opplevt noen ganger da jeg tar tampong inni skjeden at den setter seg fast så den blir vond å dra ut. Dette skjedde med kapselen også så jeg tok en pinsett og prøvde å dra den ut da jeg var bekymret for at det muligens var feil sted eller om kjeden min er alt for tørr det vet jeg ikke. Er igjen en bitteliten bit ennå inni hullet. Jeg må dra med hendene for å åpne og se har ikke peiling om det er riktig den skal ligge der eller noe som helst er meget bekymret for å gjøre min situasjon verre noen som har noen tips råd? Dame 22år.

Anonymkode: 3d270...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den vil jo uansett løse seg opp og virke der inne. Sett den inn og vent på bedring du!

Anonymkode: 6364c...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...