Gå til innhold

Kan det merkes gjensidig interesse her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har kjent han endel og barna kjenner hverandre. Da ungene leker sammen kommer han alltid å leverer og henter, så vi slår av en prat. Han er litt sjenert, men hver gang han prater med meg er han veldig pratsom. Igår gikk jeg ut med barna, (hans to døtre også), han var hjemme med et mindre barn. Da vi gikk forbi huset hans ville jentne leke litt til på en skole rett nedforbi hans hus. Like etter kommer han ned på skolen med meg og vi prater lenge... Han er singel, men vanskelig å vite om det er vennskapelig eller om det er at han er litt tiltrukket. Hva tenker dere? Han kunne latt være å gå ned på skolen, men er så klart glad han gjorde det. Han ga meg mer oppmerksomhet nå enn ellers, selv om barnet ville ha hans oppmerksomhet. 

Anonymkode: 10c0f...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt feil forum. Dette forumet er til for, "hei, jeg heter Anna og er 36 år, nylig skilt, gravid med 3dje. Jeg bor i... og skulle gjerne hatt noen venner. Noen andre som bor i nærheten?".

Anonymkode: 96478...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok takk😊 nå har vel folk sett overskriften uansett 1×3. 

Anonymkode: 10c0f...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Har kjent han endel og barna kjenner hverandre. Da ungene leker sammen kommer han alltid å leverer og henter, så vi slår av en prat. Han er litt sjenert, men hver gang han prater med meg er han veldig pratsom. Igår gikk jeg ut med barna, (hans to døtre også), han var hjemme med et mindre barn. Da vi gikk forbi huset hans ville jentne leke litt til på en skole rett nedforbi hans hus. Like etter kommer han ned på skolen med meg og vi prater lenge... Han er singel, men vanskelig å vite om det er vennskapelig eller om det er at han er litt tiltrukket. Hva tenker dere? Han kunne latt være å gå ned på skolen, men er så klart glad han gjorde det. Han ga meg mer oppmerksomhet nå enn ellers, selv om barnet ville ha hans oppmerksomhet. 

Anonymkode: 10c0f...b5d

Stakkars barn

Anonymkode: d60cb...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Stakkars barn

Anonymkode: d60cb...c9b

Hvis foreldrene blir interessert i hverandre? 

Anonymkode: 10c0f...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvis foreldrene blir interessert i hverandre? 

Anonymkode: 10c0f...b5d

"Han ga meg mer oppmerksomhet nå enn ellers, selv om barnet ville ha hans oppmerksomhet"

Anonymkode: d60cb...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

"Han ga meg mer oppmerksomhet nå enn ellers, selv om barnet ville ha hans oppmerksomhet"

Anonymkode: d60cb...c9b

Ikke sånn. Han gir jo alt barnet uansett, men han ga fortsatt meg. Ikke ta det helt bokstavelig da. 

Anonymkode: 10c0f...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...