Gå til innhold

Hvordan endrer man Nick her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På innstillingene mine finner jeg bare endre på e-post og passord, ikke på visningsnavn.

Anonymkode: 90030...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Kan man ikke endre selv??

Anonymkode: 90030...c47

Nei. 

 

Screenshot_20230726_182746_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 1929d...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nei. 

 

Screenshot_20230726_182746_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 1929d...e4e

Jeg endrer alltid mitt selv.

Anonymkode: 6b94a...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det eneste som er klistret i tillegg til hvilket tråder som modereres, handler jo om sletting. Jeg vil ikke slette, kun endre navn😅

Anonymkode: 90030...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå på din profil, velg tannhjulet ved profilbilde, så endre på visningsnavn.

Da vil brukernavnet ditt endres, men det gjøres da også på alle tidligere innlegg du har skrevet, så du kan ikke «skjule dine spor».

Du kan også bare skifte navn et bestemt antall ganger innenfor en gitt periode, og du kan risikere å ikke få tilbake ditt gamle om du angrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg endrer alltid mitt selv.

Anonymkode: 6b94a...ca9

Hvorfor kan du ikke fortelle hi hvordan du gjør det da....

Anonymkode: ba1b1...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men det eneste som er klistret i tillegg til hvilket tråder som modereres, handler jo om sletting. Jeg vil ikke slette, kun endre navn😅

Anonymkode: 90030...c47

Altså,  hvis du skriver der at du vil endre nicket ditt til xxxxxx, sletter ikke admin brukeren din, vil jeg tro. Det går og an å sende admin en pm. 

Anonymkode: 1929d...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (3 timer siden):

Gå på din profil, velg tannhjulet ved profilbilde, så endre på visningsnavn.

Da vil brukernavnet ditt endres, men det gjøres da også på alle tidligere innlegg du har skrevet, så du kan ikke «skjule dine spor».

Du kan også bare skifte navn et bestemt antall ganger innenfor en gitt periode, og du kan risikere å ikke få tilbake ditt gamle om du angrer.

Men det står ikke endre ved visningsnavn, kun ved e-post og passord. Jeg endret en gang for fire år siden, men har aldri gjort det utover det😬

Anonymkode: 90030...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Men det står ikke endre ved visningsnavn, kun ved e-post og passord. Jeg endret en gang for fire år siden, men har aldri gjort det utover det😬

Anonymkode: 90030...c47

Det gjør det hos meg. Jeg endrer så ofre det er lov. 

Anonymkode: 6b94a...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det gjør det hos meg. Jeg endrer så ofre det er lov. 

Anonymkode: 6b94a...ca9

Ofte

Anonymkode: 6b94a...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Men det står ikke endre ved visningsnavn, kun ved e-post og passord. Jeg endret en gang for fire år siden, men har aldri gjort det utover det😬

Anonymkode: 90030...c47

Hos meg står det endre ved visningsnavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LillaGorilla♥♥ skrev (35 minutter siden):

Hos meg står det endre ved visningsnavn. 

Jeg har også låst visningsnavn. Men mulig det er annerledes hvis jeg bruker en pc. Skal teste. 

Anonymkode: 0b5f0...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er bare et svar som er riktig. Mitt, det aller første. 

Anonymkode: 2ca76...5b0

Kanskje i HI's tilfelle, men jeg får skiftet både via PC og mobil heR: 

 

image.png.551de0ad582554341b5b407aa5ba03f0.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (52 minutter siden):

Kanskje i HI's tilfelle, men jeg får skiftet både via PC og mobil heR: 

 

image.png.551de0ad582554341b5b407aa5ba03f0.png

Jeg kan heller ikke bytte selv. Visningsnavn står ikke på den listen hos meg i det hele tatt, det står ingenting mellom enheter som nylig er brukt og oppførsel ved innholdsvisning.

Anonymkode: ba1b1...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger.

Det skal ikke gå an å endre brukernavn selv etter nye tekniske endringer. Men det ser ut til at de som har vært medlem veldig lenge (før en rekke av de nye teknisk endringene) ikke har blitt rammet av dem. Så derfor ser det ut til at noen kan endre, og andre ikke. De aller fleste kan ikke.

Send meg en PM eller skriv i tråden som er klistret på ris og ros, så fikser vi det!

Forumassistent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent skrev (1 time siden):

Ryddet for avsporinger.

Det skal ikke gå an å endre brukernavn selv etter nye tekniske endringer. Men det ser ut til at de som har vært medlem veldig lenge (før en rekke av de nye teknisk endringene) ikke har blitt rammet av dem. Så derfor ser det ut til at noen kan endre, og andre ikke. De aller fleste kan ikke.

Send meg en PM eller skriv i tråden som er klistret på ris og ros, så fikser vi det!

Forumassistent

Når ble den endringen gjort? Jeg har vært medlem siden 2014 og har ikke mulighet til å endre nick selv.

Anonymkode: ba1b1...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Når ble den endringen gjort? Jeg har vært medlem siden 2014 og har ikke mulighet til å endre nick selv.

Anonymkode: ba1b1...e3d

Helt ærlig; jeg aner ikke. Men vedkommende som sier det funker fra den profilen ble medlem i 2008, så rimelig lenge siden.

Jeg er heller ikke 100% sikker på dette svaret, men når jeg har sjekket kan jeg ikke finne noen annen grunn til at det er forskjell fra de ulike profilene. Det skal ikke være mulig å endre selv, men siden noen få klarer det, må det være på gamle profiler.

Forumassistent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
LillaGorilla♥♥ skrev (På 26.7.2023 den 20.14):

Gå på din profil, velg tannhjulet ved profilbilde, så endre på visningsnavn.

Da vil brukernavnet ditt endres, men det gjøres da også på alle tidligere innlegg du har skrevet, så du kan ikke «skjule dine spor».

Du kan også bare skifte navn et bestemt antall ganger innenfor en gitt periode, og du kan risikere å ikke få tilbake ditt gamle om du angrer.

Jeg har ikke tenkt å endre navn, men jeg prøvde dette for å se om det funker. Og jeg finner ikke engang noe tannhjul. I alle fall ikke i den visninga som er på PC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danida skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke tenkt å endre navn, men jeg prøvde dette for å se om det funker. Og jeg finner ikke engang noe tannhjul. I alle fall ikke i den visninga som er på PC?

Her er den hos meg- såvidt synlig:

image.png.91ef73aa270b9a2686ed658fd3eb1497.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (1 minutt siden):

Her er den hos meg- såvidt synlig:

image.png.91ef73aa270b9a2686ed658fd3eb1497.png

Ah, jeg trenger briller!

Men nå når jeg er kommet inn på den, kan jeg heller ikke endre. Jeg kan endre epost og passord, men det står ikke "Endre" som klikkboks ved siden av visningsnavnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danida skrev (5 minutter siden):

Ah, jeg trenger briller!

Men nå når jeg er kommet inn på den, kan jeg heller ikke endre. Jeg kan endre epost og passord, men det står ikke "Endre" som klikkboks ved siden av visningsnavnet. 

Det gjør det hos meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...