Gå til innhold

Person som kom rett inn i huset - hvordan reagerer du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vasket gulvet og idet jeg la kluten ned i vaskebøtta og skulle ta den opp for å vri den, stod naboen min ved siden av meg! 

Dersom det hadde vært en ukjent person, ville man vel ha ringt til politiet, men siden det var en kjent person, hva ville du ha gjort? 

Anonymkode: 4cd1f...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer ikke siden jeg låser døra. Jeg bor ikke på 50-tallet så jeg bruker ikke vaskebøtte og klut til gulvvask heller

Anonymkode: 63573...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo nesten forklare hva slags forhold dere har da! Hjemme er det to naboer som kan åpne døra og rope på meg, og det er ene ungen på 12 og en nabo jeg er god venn med. Andre naboer går ikke rett inn, og jeg ville nok blitt overrasket og sett sånn ut også.

Jeg hadde innbrudd midt på dagen en gang. Hørte det romsterte på badet og der sto en rusa jente og rotet i smykkene mine. Bodde jo på et noe lugubert sted hvor det var for lugubert selv for meg som liker de mer østkantstrøkene hvor det ikke fins pretensiøse mennesker. Jeg ringte ikke politiet, men hun måtte gå ut vinduet hun hadde kommet inn gjennom. Det var litt kjipt. Flyttet derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok blitt skikkelig skremt og hylt, etterpå ville jeg spurt hva i alle dager denne personen ville, og at en ikke bare kan gå rett inn til folk på denne måten. Vi har kodelås, så vår dør er alltid låst, så det kunne ikke skjedd her. Men der foreldrene mine bor, er det helt vanlig å bare gå rett inn, husker ofte at venner av foreldrene mine banket på stuedøra og kom inn, låste aldri døren når jeg var liten. Vi gikk rett inn til vennene våre, dingte kanskje på, men gikk inn rett inn. 

Anonymkode: bdfdd...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...