Anonym bruker Skrevet 23. juli 2023 #26 Skrevet 23. juli 2023 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Grimstad er skikkelig stygg Anonymkode: 034ec...836 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Stygg slum rett og slett Anonymkode: 034ec...836 Diskuterer ikke med idioter. Anonymkode: a0dd2...f3f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2023 #27 Skrevet 23. juli 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det er en nydelig by. Anonymkode: 77a3d...b00 Jo selvfølgelig både i Tvedestrand, Drøbak, Svelvik, osv osv, Jeg har også vært i Drammen, Oslo, Kirkenes, Alta, Halden , Tynset Selvfølgelig alt er ikke like vakkert men å si at en by er stygg blir galt i mine øyne. Anonymkode: be31f...77d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2023 #28 Skrevet 23. juli 2023 Elina skrev (5 timer siden): Kanskje flyvertinne? Eller turnerende musiker? Eller oppvokst med bilferier? Anonymkode: e2f6c...a73
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2023 #29 Skrevet 23. juli 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jo selvfølgelig både i Tvedestrand, Drøbak, Svelvik, osv osv, Jeg har også vært i Drammen, Oslo, Kirkenes, Alta, Halden , Tynset Selvfølgelig alt er ikke like vakkert men å si at en by er stygg blir galt i mine øyne. Anonymkode: be31f...77d Da sier du jo indirekte at all arkitektur er like fin. I prinsipp trenger man jo da ikke arkitekter, jeg kan tegne en firkant som byggmesteren kan bygge etter, og det blir likevel ikke styggere i den byen? Anonymkode: e2f6c...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå