Gå til innhold

35 år og usikker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min og jeg har vært sammen i fem år nå. Jeg har to barn og han har ett. Vi har det veldig fint sammen men jeg føler at jeg trenger en slags bekreftelse på at han vil ha meg. Han sier ofte at han elsker meg og er også flink til å vise det, men det har vært vankelige år med å forholde seg til han og hans eks. Hun ønsker ikke noe med meg å gjøre og han har holdt forholdet til henne varmt med å sende meldinger, ha lange tlf-samtaler i skjul med henne og treffe henne. Hun er også åpen om at hyun ønsker ham tilbake. Jeg ble ufrivillig gravid for to år siden, han friket helt ut og fikk meg til å ta abort, noe som tynger meg enda. Vi har vært samboere nå (i hans hus) i fire år og han sier at han ønsker å dele resten av livet med meg og gifte seg en gang, men ingenting skjer... Hvor lenge skal jeg vente på at han skal mene noe seriøst med meg? Jeg er 35 år og i en alder der jeg ønsker meg noen form for stabilitet, men vil ikke mase heller? 

Anonymkode: 378fa...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mennesker som ikke er ferdig med eksene sine, damer og menn er ingenting å samle på. 

Anonymkode: bcb70...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg riktig i at han sender meldinger, har lange samtaler med henne, og treffer henne i skjul? Som i at dette fremdeles pågår? Og hun vil ha han tilbake?

Hvis dette stemmer er denne mannen ikke noe å samle på. Han holder dere begge på gress og er nesten helt garantert utro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...