Anonym bruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal spørre… Kjøreskolen i nærheten av der vi bor, tilbyr kun kjøretimer til moped på dagtid midt i uka. Dette betyr at min sønn må ta fri, (udokumentert fravær, fordi gyldig fravær er kun for klasse B førerkort) i til sammen flere skoledager fra vgs, for å få til dette. Og jeg er redd for at dette kommer til å bli en vanskelig situasjon for ham, dersom fraværet blir på grensa (sønnen min blir fort stresset av slikt). Hva er normalt rundt omkring? Skal ikke kjøreskoler kunne tilby timer på ettermiddag/kveld for ungdommer på vgs? Anonymkode: 1da79...1c5
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Kan han evt ta intensiv kurs i høstferien? Anonymkode: c66c9...c32
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Sjekk opp når det er ferie/planleggingsdager der dere bor, og forsøk å bestill det dere kan da! Det gjorde vi på bil , da det aller meste der og er udokumentert fravær Anonymkode: b8154...f71
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Kan han evt ta intensiv kurs i høstferien? Anonymkode: c66c9...c32 Skal forsøke det! Takk for tips Anonymkode: 1da79...1c5
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Sjekk opp når det er ferie/planleggingsdager der dere bor, og forsøk å bestill det dere kan da! Det gjorde vi på bil , da det aller meste der og er udokumentert fravær Anonymkode: b8154...f71 Skal gjøre det, godt tips Ja, forstår at noe er dokumentert på bil, men ingenting på moped. Og jeg mener at kjøreskoler andre plasser tilbyr kjøretimer og kurs etter skoletid, for å ta hensyn til denne problemstillingen. Må bare få løst det, da det ikke er aktuelt å være på grensa med fravær pga dette… HI Anonymkode: 1da79...1c5
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Skrevet 19. juli 2023 Min tok det i høstferien Anonymkode: 60e2c...a9d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 Dropp det, er mange ulykker. I sommer 3 dødsfall på ungdom. Hilsen sykepleier på akuttmottaket Anonymkode: 099b3...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå