Anonym bruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Jeg er ser på nyheter at pakistanere nå krever at Pakistanske myndigheter skal boikotte Sverige, men hva er det da de skal boikotte? Det å sende asylsøkere dit? Jeg fant denne om Norge og ser jo at vi handler mer fra Pakistan enn Pakistan handler fra Norge, vil tro at Sverige er ganske lik. https://www.regjeringen.no/no/tema/naringsliv/handel/nfd---innsiktsartikler/frihandelsavtaler/partner-land/makedonia-2-2/id711818/ Jeg blir bare litt provosert av alt styret når det gjelder en bok. Så ikke mange i Pakistan protestere når Iran drepte demonstranter....noe er helt riv ruslende galt. Så akkurat nå synes jeg Norge og Danmark burde fyre opp en palle med slike bøker. Anonymkode: 5ff0d...38a
ReneRene Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 (endret) Ja, det er jo veldig konstruktivt å skape mer og mer konflikt. Veldig smart trekk, som om Sverige ikke ligger dårlig an fra før som det mest kriminelle landet i Europa. Jeg syns synd på svensk politi. De vil ikke ha slike hendelser, men det er lov, og det er de som står midt i dramaet hele tiden. Det er helt kaotisk flere steder i Sverige, og da må jo noen luringer like godt tenne på Koranen også. 🙄 Endret 9. juli 2023 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 ReneRene skrev (9 minutter siden): Ja, det er jo veldig konstruktivt å skape mer og mer konflikt. Veldig smart trekk, som om Sverige ikke ligger dårlig an fra før som det mest kriminelle landet i Europa. Jeg syns synd på svensk politi. De vil ikke ha slike hendelser, men det er lov, og det er de som står midt i dramaet hele tiden. Det er helt kaotisk flere steder i Sverige, og da må jo noen luringer like godt tenne på Koranen også. 🙄 Det som skjer i Sverige nå har jo ikke noe med brenning av Koranen å gjøre, skytingen er gjengrelatert. Dessuten så snakker jeg om demonstrasjoner som forgår i Pakistan ikke i Sverige. Anonymkode: 5ff0d...38a
ReneRene Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det som skjer i Sverige nå har jo ikke noe med brenning av Koranen å gjøre, skytingen er gjengrelatert. Dessuten så snakker jeg om demonstrasjoner som forgår i Pakistan ikke i Sverige. Anonymkode: 5ff0d...38a Ja, men jeg antar at boikott og motsatnd mot Nato- medlemskap ikke er det Sverige ønsker seg. Og siden muslimer tar troen sin på mer alvor og har den som det høyeste i livet, så er det klart de vil demonstrere og boikotte. Jeg syns det er helt idiotisk alt sammen. Eskalering hele veien.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 ReneRene skrev (4 minutter siden): Ja, men jeg antar at boikott og motsatnd mot Nato- medlemskap ikke er det Sverige ønsker seg. Og siden muslimer tar troen sin på mer alvor og har den som det høyeste i livet, så er det klart de vil demonstrere og boikotte. Jeg syns det er helt idiotisk alt sammen. Eskalering hele veien. Men hva skal de boikotte? Nødhjelp fra Sverige? Tviler på at Pakistan kan klare å ramme Svensk økonomi med boikott. Og igjen....hvor var støtten til Iranske demonstranter som ble hengt? Anonymkode: 5ff0d...38a
ReneRene Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men hva skal de boikotte? Nødhjelp fra Sverige? Tviler på at Pakistan kan klare å ramme Svensk økonomi med boikott. Og igjen....hvor var støtten til Iranske demonstranter som ble hengt? Anonymkode: 5ff0d...38a Jeg vet vel ikke jeg hva de skal boikotte. Står det ikke noe om det?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 ReneRene skrev (6 minutter siden): Jeg vet vel ikke jeg hva de skal boikotte. Står det ikke noe om det? Nope....kun at de skal boikotte de.....og ser vi på Norge så ville det vært støtte til flomofre i Pakistan og 500 mill som de handler fra Norge. (Norge handler dobbelt fra Pakistan). Anonymkode: 5ff0d...38a
ReneRene Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nope....kun at de skal boikotte de.....og ser vi på Norge så ville det vært støtte til flomofre i Pakistan og 500 mill som de handler fra Norge. (Norge handler dobbelt fra Pakistan). Anonymkode: 5ff0d...38a Ok. Nei, da vet ikke jeg. De får jo bare fortsette å brenne hverandres bøker og flagg, og så får de bare være fornøyde med alt kaoset de skaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå