Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #26 Skrevet 8. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Da vet vi ka politiet i Norge kan. Skrive ut bøter og banke opp folk. Lurer på tid de skal på begynne å løse voldtektsaker og innbrudd. Anonymkode: c93fc...2af Jeg håper virkelig du bare prøver å trolle nå og ikke i ramme alvor mener noe av det du skriver. Hvis jeg skal miste troen på menneskeheten, er det i hvert fall ikke hos politiet tiltroen ryker først... Anonymkode: 46858...3ce
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #27 Skrevet 8. juli 2023 Bra. Folk som går på byen med kniv og slagvåpen fortjener ikke bedre. Anonymkode: afe1c...0f3
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #28 Skrevet 8. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ut fra det jeg har sett på videoen synes jeg det er rart at han ble frikjent. For meg ser det ut som unødig vold når politimannen gjentatte ganger slår en person som ligger nede. Dette får meg til å undres på hva slags neddleggelsestrening politiet har. Det finnes teknikker for å legge ned og holde fast mennesker uten å slå dem. Hvis det jeg ser på videoen er greit, kjenner jeg at jeg mister tillit til politiet. Anonymkode: 48861...2ef Det er mye av min tanke også - har politiet gode nok strategier for å legge voldelige personer i bakken og deretter kontrollere dem? Men det kan jo være ting her vi ikke kan se. Om personen f.eks har kniv eller andre våpen som politiet ikke har kontroll på, må det selvfølgelig hardere lut til enn han bare bruker kroppsdeler. Vi, jeg jobber på skole, vi hadde et kurs i "selvforsvar" og "holdeteknikker" på en planleggingsdag, holdt av en politimann. Jeg må innrømme at jeg ikke var veldig imponert. Anonymkode: 7b069...036
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #29 Skrevet 8. juli 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er mye av min tanke også - har politiet gode nok strategier for å legge voldelige personer i bakken og deretter kontrollere dem? Men det kan jo være ting her vi ikke kan se. Om personen f.eks har kniv eller andre våpen som politiet ikke har kontroll på, må det selvfølgelig hardere lut til enn han bare bruker kroppsdeler. Vi, jeg jobber på skole, vi hadde et kurs i "selvforsvar" og "holdeteknikker" på en planleggingsdag, holdt av en politimann. Jeg må innrømme at jeg ikke var veldig imponert. Anonymkode: 7b069...036 De har mye trening i sånt. Det er mye teknikk i arrestasjonstrening og det øves masse. Anonymkode: afe1c...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå