Gå til innhold

Dyrt i Danmark i år. Hvor mye feriepenger for 4 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i Djurs, Randers Regnskog og tivoli. Hvor mye lommepenger bør vi beregne?

Anonymkode: 5a212...c63

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi skal i Djurs, Randers Regnskog og tivoli. Hvor mye lommepenger bør vi beregne?

Vi er 4 stk.

Skrevet

10.000,-

Anonymkode: c48ea...ea8

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette med å beregne lommepenger. Selvsagt må man være litt edruelig på reis, men det er vel ikke slik at man setter av en fastsatt sum som kan brukes? 

Vi bruker det vi må, og så sjekker vi både underveis og etter ferien. 

Anonymkode: 95c73...043

Skrevet

Jeg ville sjekket hjemmesidene til stedene dere skal besøke, så vet du inngangsprisen. Kanskje det også finnes noen gode familiepriser. 

Så kommer det an på hvor god råd dere har og hvor mye penger dere ønsker å bruke. 

Skal alle måltider spises på restaurant? Bor dere på hotell eller et sted med tilgang til kjøkken. 

Jeg hadde vurdert å lage gode matpakker og hatt med drikke og prioritert noen få måltider på restaurant. 

Anonymkode: 4486c...2de

Skrevet

Umulig å si. Noen bruker mye penger og noen er mer sparsommelig og tenker over hva de bruker penger på 

Anonymkode: 4ed44...a83

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt dette med å beregne lommepenger. Selvsagt må man være litt edruelig på reis, men det er vel ikke slik at man setter av en fastsatt sum som kan brukes? 

Vi bruker det vi må, og så sjekker vi både underveis og etter ferien. 

Anonymkode: 95c73...043

Jo noen må selvsagt det, 

Anonymkode: a7ec5...9c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Jo noen må selvsagt det, 

Anonymkode: a7ec5...9c0

Men da er denne summen hva DU synes dere har råd til og samvittighet til å bruke. 

Noen ønsker å bo på hotell og spise på restaurant, andre foretrekker telt og kjøleboks. Vi tilhører sistnevnte kategori. Jeg finner lite glede i å spise på restaurant med småbarn. Og jeg synes hotell blir krampaktig. Vi teltet, og spiser mat som om vi var hjemme. Så for oss ville vi beregnet penger til transport, inngang og utgifter til campingplass. Og litt ekstra til is og godis. Vi Jar allerede et budsjett for mat pr mnd. 

Anonymkode: 3a61d...d18

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal dere be om lommepenger fra foreldrene deres? Hvis ikke har dere vel med kortene deres. Hvor mye dere ønsker å bruke må dere nesten å gjøre selv. 

Anonymkode: c4070...94d

Skrevet

Vi var to barn og en voksen fire dager i Danmark i forrige uke. Vi brukte 10.000, da spiste vi kun et måltid ute, resten kjøpte vi med og ordnet selv. En is på butikken blir fort 50-60 norske, kursen er ikke snill. 

Anonymkode: 2514b...31d

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Skal dere be om lommepenger fra foreldrene deres? Hvis ikke har dere vel med kortene deres. Hvor mye dere ønsker å bruke må dere nesten å gjøre selv. 

Anonymkode: c4070...94d

👆

Anonymkode: 98737...472

Skrevet

Skal til Danmark i 5 dager. Jeg og datter på 13år. Har satt av litt over 25000,- Vi bruker det vi ‘trenger’ og resten spares til Sverigetur når vi kommer hjem 

Anonymkode: 34434...048

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...