Gå til innhold

Tanker rundt navnet Athena?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg venter baby nr 2 og skal få en jente igjen! Meg og partner har begynt å tenke på navn. Storesøster heter Maria og vil gjerne ha et navn som passer til det, men litt mer ubrukt med tanke på at Maria er så mye brukt. Så kom jeg på navnet Athena, jeg elsker Athen og liker godt flyten i navnet. Så er athena et pent navn? 

Anonymkode: 3e709...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena er nydelig! Var på min topp 3 liste av jentenavn da vi ventet barn😊

Anonymkode: 5b6f8...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 29.6.2023 den 22.05):

Hei! Jeg venter baby nr 2 og skal få en jente igjen! Meg og partner har begynt å tenke på navn. Storesøster heter Maria og vil gjerne ha et navn som passer til det, men litt mer ubrukt med tanke på at Maria er så mye brukt. Så kom jeg på navnet Athena, jeg elsker Athen og liker godt flyten i navnet. Så er athena et pent navn? 

Anonymkode: 3e709...2e0

Det gir meg rosabloggerassosiasjoner.

Anonymkode: edec6...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg syns det er fint:) Det er glassklart om du forstår. Heilt reint og enkelt. I mitt adhd-/synestesi-hode i allefall. Ingen ulyd i navnet. Tommel opp frå meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk litt fremover i tid også, ikke bare akkuart nå som du leter etter navn. 

Barnet skal bli ropt opp i barnehagen, inn for å spise middag, opprop i 1.klasse, på håndballen, på legens venteværelse, på jobb som voksen .  Barnet skal hete det hele livet. 

Athena for meg, blir litt  :"Athena, hvor kommer hun fra? Tyrkia?" ( Vet Athena er gresk. 

Anonymkode: 096a5...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...