Gå til innhold

Hvordan opprette mailadresse som ikke lett kan spores til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilsen ikke teknisk geni 

Anonymkode: 34d95...c7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hilsen ikke teknisk geni 

Skaff deg en Gmail-adresse og kall deg hva du vil som brukernavn.

Anonymkode: 0c003...e9c

Skrevet

Kan denne spores til meg? Skal opprette profil på Tinder og er ny i gamet.. jeg må godkjenne at Tinder kan bruke profilbilde, men jeg har ikke lastet opp noe..

Skrevet

Kan sikkert spore noe ip-adresse om du bruker den til noe kriminelt, men hvermannsen kan ikke spore en e-postadresse.

Skrevet

Takk, er ikke noe kriminelt, bare til Tinder og vil ikke at noen der kan spore meg på mailadressen. Jeg er litt halvveis kjendis og nylig blitt singel, bare derfor ..:)

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Takk, er ikke noe kriminelt, bare til Tinder og vil ikke at noen der kan spore meg på mailadressen. Jeg er litt halvveis kjendis og nylig blitt singel, bare derfor ..:)

Men heter ikke folk sitt eget navn og har bilder av seg selv på Tinder? Hva hjelper det å ha en anonym mailadresse da? 
Hilsen ei som er i forhold på 15. året og aldri har vært på Tinder🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 391c1...548

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men heter ikke folk sitt eget navn og har bilder av seg selv på Tinder? Hva hjelper det å ha en anonym mailadresse da? 
Hilsen ei som er i forhold på 15. året og aldri har vært på Tinder🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 391c1...548

Nei, du kan hete Kjerringa med staven eller Dronning Kleopatra den sjuende om du vil. Og profilbildet ditt kan være en solnedgang eller hva som helst. 
Og ingen kan knytte Tinder-kontoen til eposten din, det må i så fall kun være firmaet Tinder selv, men jeg tror ikke det er nødvendig. Man laster jo ned en app. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, du kan hete Kjerringa med staven eller Dronning Kleopatra den sjuende om du vil. Og profilbildet ditt kan være en solnedgang eller hva som helst. 
Og ingen kan knytte Tinder-kontoen til eposten din, det må i så fall kun være firmaet Tinder selv, men jeg tror ikke det er nødvendig. Man laster jo ned en app. 

Da blir man kasta ut

Anonymkode: fdf0b...c5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...