Gå til innhold

Tror dere dette er slutten for Putins regime?


Anbefalte innlegg

Jeg fryder meg over Wagner-opprøret. I dag er det en glede å lese nyheter! 

Anonymkode: d0630...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst? Hvor grunn går det an å bli? Du tror virkelig at en maktsyk leiesoldat er bedre?

Anonymkode: 5ccb8...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Seriøst? Hvor grunn går det an å bli? Du tror virkelig at en maktsyk leiesoldat er bedre?

Anonymkode: 5ccb8...97a

Du har ikke fått med deg helhetsbildet. 
innlegget var ment for de som skjønner hva dette dreier seg om.

Anonymkode: d0630...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene galningen forsøker å kuppe den andre galningen, jeg vet ikke helt hva jeg synes om det.

Samtidig må det være positivt for Ukraina, for nå må russiske soldater trekkes ut der i fra for å hjelpe Putin. Men hva Putin kan finne på når han er nok inneklemt, er skremmende. Så dette kan enten bli veldig bra for både Russland og Ukraina, eller så kan det bli et helvette for hele verden. Tiden vil vise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østerdølen skrev (4 minutter siden):

Den ene galningen forsøker å kuppe den andre galningen, jeg vet ikke helt hva jeg synes om det.

Samtidig må det være positivt for Ukraina, for nå må russiske soldater trekkes ut der i fra for å hjelpe Putin. Men hva Putin kan finne på når han er nok inneklemt, er skremmende. Så dette kan enten bli veldig bra for både Russland og Ukraina, eller så kan det bli et helvette for hele verden. Tiden vil vise. 

Dette var en god oppsummering, syns jeg.

Anonymkode: c9c73...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er riktig så flott at de plaffer hverandre ned, istedenfor å gå løs på nabolandene. Hold krigen innad i Russland. Det er det beste for alle parter. Jeg tror ihvertfall dette er begynnelsen på slutten for krigen i Ukraina. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en glede for Ukraina. 
 

Hva som skal til for å nå den røde knappen aner jeg ikke, men jeg håper de har noen sikkerhetsventiler på veien. Det er jo eneste reelle trusselen Russland har til rådighet. Jeg er alltid usikker på om det som kommer er bedre enn det som var. Om han felles? Nja, vanskelig å si, det er lite pålitelig informasjon fra den kanten. Men det er nok en både mer utspekulert og vrien utfordrer enn hva han har opplevd til nå. 

Anonymkode: f3887...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du har ikke fått med deg helhetsbildet. 
innlegget var ment for de som skjønner hva dette dreier seg om.

Anonymkode: d0630...535

Jeg tror kanskje jeg har fått med meg mer enn deg, uten at det er en konkurranse. Det du fremviser er en svært fragmentert og enkel versjon. 

Anonymkode: 5ccb8...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...