ReneRene Skrevet 23. juni 2023 #1 Skrevet 23. juni 2023 (endret) Her blir det å servere hamburgere og annen grillmat til alle de på hyttene rundt her. Fra kiosken. Her er jeg. Broren min kom opp med ideen siden han eier kiosken og jeg må jobbe 🤣 what Brothers are for. Så ja. Rushet har begynnt alt siden nevnte bror halverte pris på alt etter kl 16 idag. Nå sitter en haug med ungdom utenfor og sluker i seg. Og så skal jeg føre båt og hente de som leier her kl.02 i natt. Hva gjør dere? Endret 23. juni 2023 av ReneRene
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. juni 2023 #2 Skrevet 23. juni 2023 I kveld skal vi voksne på dugnad for laget til en av gutta. Blir nok en lang kveld , men fint vær og fine folk😊
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #3 Skrevet 23. juni 2023 Vanligvis pakker vi sekken og drar til nærmeste storbål, på bystranda. Men i år skal jeg jobbe, ene ungen er på fotballturnering, mannen besøker sin mor, og ungdommen skal være med kjæresten sin. Anonymkode: 64555...b1f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #4 Skrevet 23. juni 2023 Siden det er fullstendig bålforbud, blir det rømmegrøt og spekemat hjemme på terrassen med gubben. Kanskje et glass vin eller to. Deilige temperaturer med 27 grader nå så dette blir nok fint. ☀️ Anonymkode: c83d8...667
ReneRene Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2023 (endret) Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Siden det er fullstendig bålforbud, blir det rømmegrøt og spekemat hjemme på terrassen med gubben. Kanskje et glass vin eller to. Deilige temperaturer med 27 grader nå så dette blir nok fint. ☀️ Anonymkode: c83d8...667 Jeg spiste rømmegrøt her for noen dager siden. Uten sukker og smør gir jeg trodde den var klar til å spises som den var jeg ( fikk av naboen) og det var såå godt! Og de : hadde du kke sukker og smør på??? 😲 Niks. Men godt var det 😄 Endret 23. juni 2023 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #6 Skrevet 23. juni 2023 Jeg er sjuk, det er bålforbud, eldste jobber, mellomste stakk avgårde med noe venner så mannen skal grille og servere yngste og meg Anonymkode: 4a8eb...ab4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #7 Skrevet 23. juni 2023 Skulle lage pizza i vår nye pizzaovn, men deigen ville ikke samarbeide😅 Det blir alternativ løsning med spekemat, litt grilling, salater, melon, masse bær og kake med familien i hagen. Anonymkode: 8402b...b9a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #8 Skrevet 23. juni 2023 Minst mulig på mest mulig tid. Sitte på verandaen, tenker jeg. Anonymkode: 283dd...ea7
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #10 Skrevet 23. juni 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): I kveld skal vi voksne på dugnad for laget til en av gutta. Blir nok en lang kveld , men fint vær og fine folk😊 Dugnad? Hvem i all verden kom på at sankthans, på en fredag, var en egnet dag for dugnad? Det er det rareste. Anonymkode: 20827...dee
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #11 Skrevet 23. juni 2023 Møte familien ved vannet, bade for de som vil det, så hjem for å grille. Skogbrannfare her nå, ellers ville vi grillet ved vannet. Anonymkode: 20827...dee
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #12 Skrevet 23. juni 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Dugnad? Hvem i all verden kom på at sankthans, på en fredag, var en egnet dag for dugnad? Det er det rareste. Anonymkode: 20827...dee Ja, det var jo bra timing, sankthans, fredag og ferie.... jippi jej Anonymkode: b0f02...3b3
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. juni 2023 #13 Skrevet 23. juni 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Dugnad? Hvem i all verden kom på at sankthans, på en fredag, var en egnet dag for dugnad? Det er det rareste. Anonymkode: 20827...dee Det er en jobb på et arrangement. Gutta jobber dagtid med rigging og vi voksne jobber kveld😊
ReneRene Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #15 Skrevet 23. juni 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Trene 💪🏻🏋️ Anonymkode: bbdcd...abd Omg jaja 😃
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #16 Skrevet 23. juni 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Det er en jobb på et arrangement. Gutta jobber dagtid med rigging og vi voksne jobber kveld😊 Type som ved 17. mai komite? Pleier man kalle det dugnad? Tror aldri jeg har hørt noen bruke uttrykket dugnad når man stiller som frivillig ved ett arrangement. 🤔 Anonymkode: 20827...dee
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #17 Skrevet 23. juni 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Type som ved 17. mai komite? Pleier man kalle det dugnad? Tror aldri jeg har hørt noen bruke uttrykket dugnad når man stiller som frivillig ved ett arrangement. 🤔 Anonymkode: 20827...dee Hvis idrettslaget arrangerer St Hansfeiring så er det vel dugnad god som noen når man bruker tiden sin til å arrangere. Er dette virkelig noe du skal prøve å ‘ta’ henne på😂 Anonymkode: 5a32d...59e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #18 Skrevet 23. juni 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvis idrettslaget arrangerer St Hansfeiring så er det vel dugnad god som noen når man bruker tiden sin til å arrangere. Er dette virkelig noe du skal prøve å ‘ta’ henne på😂 Anonymkode: 5a32d...59e Nei, jeg spør. Er ikke det lov? I min krets, her jeg bor, brukes ordet dugnad angående noe man er mer eller mindre forpliktet til som medlem i ett fellesskap. Borettslag, fritid eller skole. Stiller du som frivillig, kalles det nettopp det. Aldri hørt noen kalle det dugnad eller sett i noen av annonsene hvor de etterspør frivillige, at det kalles dugnad. Anonymkode: 20827...dee
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #19 Skrevet 23. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei, jeg spør. Er ikke det lov? I min krets, her jeg bor, brukes ordet dugnad angående noe man er mer eller mindre forpliktet til som medlem i ett fellesskap. Borettslag, fritid eller skole. Stiller du som frivillig, kalles det nettopp det. Aldri hørt noen kalle det dugnad eller sett i noen av annonsene hvor de etterspør frivillige, at det kalles dugnad. Anonymkode: 20827...dee Bare kutt ut 🙄 Dugnad er frivillig, ubetalt arbeid som blir gjort i ein fellesskap https://snl.no/dugnad Anonymkode: ca6a8...da8
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #20 Skrevet 23. juni 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Bare kutt ut 🙄 Dugnad er frivillig, ubetalt arbeid som blir gjort i ein fellesskap https://snl.no/dugnad Anonymkode: ca6a8...da8 Ikke stikk ut alle piggene over ett spørsmål. Det er kanskje du selv som bør kutte ut? Ingen angrep herfra. Hvorfor i all verden skal jeg det? Anonymkode: 20827...dee
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #21 Skrevet 23. juni 2023 Ingenting. Hjemme alene med tv som hvilken som helst dag 😔 Anonymkode: 446ec...a06
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #22 Skrevet 23. juni 2023 Skal på nattevakt, 21-30-08:30 vært i Dyreparken på dagen. Anonymkode: 0b75d...a1f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #23 Skrevet 23. juni 2023 Det har vært en helt vanlig dag her hjemme. Vurderete å gå på felles bålbrenning, men liker sofaen bedre. Det ble utesofaen i dag☀️ Anonymkode: 3c2a9...ca2
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #24 Skrevet 23. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, jeg spør. Er ikke det lov? I min krets, her jeg bor, brukes ordet dugnad angående noe man er mer eller mindre forpliktet til som medlem i ett fellesskap. Borettslag, fritid eller skole. Stiller du som frivillig, kalles det nettopp det. Aldri hørt noen kalle det dugnad eller sett i noen av annonsene hvor de etterspør frivillige, at det kalles dugnad. Anonymkode: 20827...dee Ok. Kan du skjønne at andre bruker andre begreper enn du er vant med? Anonymkode: 5a32d...59e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2023 #25 Skrevet 23. juni 2023 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Ok. Kan du skjønne at andre bruker andre begreper enn du er vant med? Anonymkode: 5a32d...59e Det er da derfor jeg stiller ett spørsmål. Ett spørsmål med spørsmålstegn bak… Fikk forøvrig ett oppklarende svar fra den jeg spurte, var du som hang deg opp i det i etterkant. I motsetning til deg har jeg ikke dratt noen slutning, kommet med en påstand eller himlet med øynene. Anonymkode: 20827...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå