Gå til innhold

Betatt av en som er 22 år eldre enn meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Oh, this is hard. Men hopper rett ut i det. 
Jeg er en singel jente på 28, som har to barn. God venn med barnefar, men vi fant ut i fjord at vi passer bedre som venner da vi ble sammen når vi var 14 og vi ble helt enige om at det var best. 
men nå har jeg blitt betatt av en mann som er 22 år eldre en meg, og ….. gift med 3 barn, den eldste er bare 5år yngre enn meg. 
han er like betatt av meg om ikke mer. Jeg har alltid visst at denne mannen har hatt ett godt øye til meg, men jeg har aldri brydd meg fordi jeg var i et forhold og aldersforskjellen er stor, men nå har jeg møtt han på flere fester å vi har snakker endel på snap…. Jeg er så betatt, men har ikke gjort noenting pga at han er gift. 
han er lensmann i tillegg, kanskje verdt å nevne, så jeg bekjymrer meg mer for han sitt rykte enn han selv 🙈. Han har forklart at de ikke er lykkelig gift osv, men jeg klarer ikke å bite på det pga han fortsatt er gift. Samma det; men problemet mitt er nå at jeg er såpass betatt av han, at møter jeg han igjen nå med litt promille, tror jeg faktisk ikke jeg klarer å «holde» meg borte ifra han lengre…  

så, burde jeg bare kutte ut all kontakt? Trenger egentlig bare en bekreftelse på at jeg skal gjøre det, men det er ikke enkelt å ta den avgjørelsen alene når man egentlig ikke vil🙈

 

til info. Vi bor i en liten by, der alle kjenner alle, så om noe hadde skjedd mellom oss å det hadde komt ut så hadde jeg flytta til Aserbajan🙈😂

Anonymkode: 3a30f...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke å spørre om du skal bryte all kontakt, for det kommer du ikke til å gjøre likevel uansett hva andre på forum forteller deg.

This is heading for a fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (15 minutter siden):

Du trenger ikke å spørre om du skal bryte all kontakt, for det kommer du ikke til å gjøre likevel uansett hva andre på forum forteller deg.

This is heading for a fall. 

Hadde vell hjulpet litt å hørt hvilken homewrecker man blir,blir om det ikke brytes all kontakt. 🙈

Endret av Eneeeya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bryter. Ikke for å redde hans ekteskap men fordi du ikke vil ha en utro mann! Hvem vil vel det? 

Endret av amandine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle utro menn påstår at de har et dårlig ekteskap. Så akkurat det ville jeg ikke tillagt noe vekt, gitt. 

Tenker du at en som holder på på si er noe å stole på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneeeya skrev (12 timer siden):

Hadde vell hjulpet litt å hørt hvilken homewrecker man blir,blir om det ikke brytes all kontakt. 🙈

Nei, det tror jeg nok ikke ville ha hjulpet stort, og uansett er det han som har det ansvaret her, og ikke du.

Har han et dårlig ekteskap så bør han jo gå ut av det istedenfor å utnytte to personer - deg og kona. Han får det jo akkurat som han vil da 🙃

Og du bør heller ikke uten videre tro på ham. Venninna mi rotet seg borti en gift mann for noen år siden, da Facebook var litt mer vanlig å bruke enn hva det er nå. Han sa til venninna mi at han og kona ikke engang delte seng. Og så la kona ut et bilde på fb om at de hadde pusset opp soverommet, med ordlyden : og nå sover vi så mye bedre!" Nå trengte jo ikke "vi" bety så mye, men det bildet også avslørte var at det lå hans ting på nattbordet som han brukte hver dag 😆

Så ja.. de har alle "problemer i ekteskapet" og/ eller holder sammen av alle mulige slags ymse grunner. Alt annet enn at de egentlig er glad i kona og ikke har noen intensjoner om å bryte ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (14 timer siden):

Alle utro menn påstår at de har et dårlig ekteskap. Så akkurat det ville jeg ikke tillagt noe vekt, gitt. 

Tenker du at en som holder på på si er noe å stole på? 

Nei, men nå ønsker jeg ikke gifte meg med mannen altså. For meg er han en flørt, men derfor har jeg ikke tatt steget videre pr.d.d fordi det kan ødelegge en familie.. men ja. Jeg vet du har rett i hva du skriver

Anonymkode: 3a30f...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (13 timer siden):

Nei, det tror jeg nok ikke ville ha hjulpet stort, og uansett er det han som har det ansvaret her, og ikke du.

Har han et dårlig ekteskap så bør han jo gå ut av det istedenfor å utnytte to personer - deg og kona. Han får det jo akkurat som han vil da 🙃

Og du bør heller ikke uten videre tro på ham. Venninna mi rotet seg borti en gift mann for noen år siden, da Facebook var litt mer vanlig å bruke enn hva det er nå. Han sa til venninna mi at han og kona ikke engang delte seng. Og så la kona ut et bilde på fb om at de hadde pusset opp soverommet, med ordlyden : og nå sover vi så mye bedre!" Nå trengte jo ikke "vi" bety så mye, men det bildet også avslørte var at det lå hans ting på nattbordet som han brukte hver dag 😆

Så ja.. de har alle "problemer i ekteskapet" og/ eller holder sammen av alle mulige slags ymse grunner. Alt annet enn at de egentlig er glad i kona og ikke har noen intensjoner om å bryte ut. 

 

Ja, ikke sant.  
 You got a point over there😅 

man blir liksom litt blind også; ikke der at jeg vil gifte meg å slå meg ned med han heller. Kunne egentlig bare hatt han som en jeg hadde i senga, så sayonara etterpå. Men det er liksom ikke en god nokk grunn til å ta det videre, fordi han er gift. 
 

jeg tok til motet idag og skrev at det vi holdt på med måtte ta en slutt nå, for det er ikke verdt det. Så får jeg håpe jeg finner en annen å sløse tiden min på imens🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke ditt ansvar. Men du er den som kommer til å få risen om det skjer. 

Anonymkode: 3a30f...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det er faktisk ikke ditt ansvar. Men du er den som kommer til å få risen om det skjer. 

Anonymkode: 3a30f...8f3

Ikke sant😤🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...