Gå til innhold

Hvorfor står det samme sak i reglene to ganger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

* Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. Med dette menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor en gruppe på grunn av deres hudfarge, kjønn, nasjonale eller etniske opprinnelse, religion eller livssyn, legning, leveform eller orientering, eller nedsatte funksjonsevne. Moderatorene tar utgangspunkt i Straffelovens §185, men på foreldreforumet tillater vi heller ikke innlegg som inneholder oppfordringer til eller fyrer opp under hat.
...
* Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. Med dette menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor en gruppe på grunn av deres hudfarge, kjønn, nasjonale eller etniske opprinnelse, religion eller livssyn, legning, leveform eller orientering, eller nedsatte funksjonsevne. Moderatorene tar utgangspunkt i Straffelovens §185, men på foreldreforumet tillater vi heller ikke innlegg som inneholder oppfordringer til eller fyrer opp under hat.
https://forum.klikk.no/foreldre/guidelines/

(Jeg søkte på forfølge, for det er ikke lov å forfølge brukere i forskjellige tråder på KG, men det er visst lov her, dessverre, det var da denne dukket opp - to ganger)

Anonymkode: 9d18c...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, der har det nok skjedd en glipp ja, skal få rettet på det i morgen.

Regelen om forfølgelse ble lagt til på KG nå etter innspill herfra. Vi fjernet den nå da den ble opprettet grunnet forfølgelse av en spesifikk bruker, som nå har avtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg anta at det er fordi den brukeren har flyttet hit i stedet.

Anonymkode: 09938...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Da vil jeg anta at det er fordi den brukeren har flyttet hit i stedet.

Anonymkode: 09938...d4d

Nå er jeg usikker på hva du mener. Vi opprettet den regelen i dette forumet fordi en bruker ble forfulgt i stor grad i en meget negativ retning. Siden det har avtatt har vi fjernet den fra vårt regelverk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (8 timer siden):

Nå er jeg usikker på hva du mener. Vi opprettet den regelen i dette forumet fordi en bruker ble forfulgt i stor grad i en meget negativ retning. Siden det har avtatt har vi fjernet den fra vårt regelverk. 

Bare så jeg (HI) ikke misforstår, nå er det fritt frem å forfølge brukere i forskjellige tråder på forumet?

Anonymkode: 9d18c...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bare så jeg (HI) ikke misforstår, nå er det fritt frem å forfølge brukere i forskjellige tråder på forumet?

Anonymkode: 9d18c...085

Regelen ble opprettet fordi en brukers meninger ble dratt inn i alle andre tråder brukeren deltok i. Ved nærmere ettertanke ser jeg at i den grad det ble gjort dekkes dette allerede av trakkaserende regelen og dermed ble regelen om stalking fjernet. Regelen om forfølgelse på Kvinneguiden er ikke lik den vi hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (40 minutter siden):

Regelen ble opprettet fordi en brukers meninger ble dratt inn i alle andre tråder brukeren deltok i. Ved nærmere ettertanke ser jeg at i den grad det ble gjort dekkes dette allerede av trakkaserende regelen og dermed ble regelen om stalking fjernet. Regelen om forfølgelse på Kvinneguiden er ikke lik den vi hadde.

Skjønner. Det var jo leit (neida). Takk!

Anonymkode: 9d18c...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...