Gå til innhold

Sluttet med snus, veldig svimmel. Erfaring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg snuste mye altså, ekstra sterk 1-2 boks pr dag. Så det tar kanskje litt tid å nullstille seg 🙈 
 

Abstinensene er overraskende greie, men jeg er svimmel. Det er som bakken gynger og flytter på seg. Noen som har opplevd det? Hvor lenge varte det i så fall? Jeg var knapt brukende på jobb i dag, helt umulig å fokusere 🥵

Anonymkode: 9fbf4...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg snuste mye altså, ekstra sterk 1-2 boks pr dag. Så det tar kanskje litt tid å nullstille seg 🙈 
 

Abstinensene er overraskende greie, men jeg er svimmel. Det er som bakken gynger og flytter på seg. Noen som har opplevd det? Hvor lenge varte det i så fall? Jeg var knapt brukende på jobb i dag, helt umulig å fokusere 🥵

Anonymkode: 9fbf4...b85

Digg med gratis rus til en forandring. 

Anonymkode: 017ee...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Digg med gratis rus til en forandring. 

Anonymkode: 017ee...928

😆 Du kan så si… Men denne rusen føles mer til besvær, fryktelig ubehagelig når bakken flytter på seg. Selv om pulsen min absolutt mener at det er en forbedring, om ikke annet. 

Anonymkode: 9fbf4...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri vært borti. Ingen av de andre jeg kjenner som snuste heller.

Anonymkode: 2d18b...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAN jo være du har fått krystallsyken eller noe, tilfeldigvis nå? Høres sånn ut, hvert fall, uten å diagnostisere deg over nett. Google øvelser du kan gjøre, så håper jeg det hjelper 😃

Anonymkode: b5adf...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Sluttet du brått? Kanskje du må trappe ned?

Anonymkode: 6e3ec...945

Ja. Men jeg eier ikke evnen til moderasjon, nedtrapping har jeg forsøkt før uten hell. Kanskje ta en tur innom apoteket for litt hjelp på veien. Nå røyk natt nr to med søvn også 🥵

Anonymkode: 9fbf4...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det KAN jo være du har fått krystallsyken eller noe, tilfeldigvis nå? Høres sånn ut, hvert fall, uten å diagnostisere deg over nett. Google øvelser du kan gjøre, så håper jeg det hjelper 😃

Anonymkode: b5adf...3df

Det kan jo alltids være en mulighet 😅 Jeg fikk tilsvarende reaksjon når jeg har forsøkt meg på slutt før, men trodde kanskje det skulle gå seg til, ikke bli verre. 

Anonymkode: 9fbf4...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det kan jo alltids være en mulighet 😅 Jeg fikk tilsvarende reaksjon når jeg har forsøkt meg på slutt før, men trodde kanskje det skulle gå seg til, ikke bli verre. 

Anonymkode: 9fbf4...b85

Kroppen er nok i sjokk... abstinenser varer i ca 2 uker.. så du må kanskje holde ut i 2 uker.. lykke til 

Anonymkode: 6e3ec...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Kroppen er nok i sjokk... abstinenser varer i ca 2 uker.. så du må kanskje holde ut i 2 uker.. lykke til 

Anonymkode: 6e3ec...945

Takk 😃 Mulig jeg var litt vel optimist, mentalt forberedt på de 3 første dagene som verst. Men det er nok litt tilvenning for denne stakkars kroppen jeg har stappet med gift nå i lang tid 🙈 

Shit au, bare å stå i det, straks en uke som snusfri 💪🏻

Anonymkode: 9fbf4...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ja. Men jeg eier ikke evnen til moderasjon, nedtrapping har jeg forsøkt før uten hell. Kanskje ta en tur innom apoteket for litt hjelp på veien. Nå røyk natt nr to med søvn også 🥵

Anonymkode: 9fbf4...b85

Det kan være helt urelatert. Jeg ble kjempedårlig en gang da jeg skulle slutte å røyke. Det viste seg å være influensa.

Anonymkode: cf907...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det kan være helt urelatert. Jeg ble kjempedårlig en gang da jeg skulle slutte å røyke. Det viste seg å være influensa.

Anonymkode: cf907...f1a

Ikke umulig at det kan være tilfeldigheter. Føler meg heldigvis bedre i dag, tross nesten ingen søvn andre natt på rad. En god påminnelse om å ikke gjøre noe så dumt igjen.

Anonymkode: 9fbf4...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er forresten KJEMPE flink. Et godt valg du har tatt. Stå på ❤️ lykke til ❤️💪👏

Anonymkode: 6e3ec...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Du er forresten KJEMPE flink. Et godt valg du har tatt. Stå på ❤️ lykke til ❤️💪👏

Anonymkode: 6e3ec...945

Tusen takk 🤩 Det var en hyggelig melding og ekstra boost til motivasjonen 🥳

Anonymkode: 9fbf4...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Hei Trådstarter. Hvordan gikk dette for deg? 

Jeg har også ligget tett på ditt "volum" av snusbruk - 2 bokser sterksnus daglig i mange, mange år. 

Jeg er nå uten på dag 2, og er svimmel - føler meg nesten dritings og fyllesjuk på en gang. 

Når gikk det over for deg? 

Snussuget er ikke der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K-Jamz skrev (9 timer siden):

Hei Trådstarter. Hvordan gikk dette for deg? 

Jeg har også ligget tett på ditt "volum" av snusbruk - 2 bokser sterksnus daglig i mange, mange år. 

Jeg er nå uten på dag 2, og er svimmel - føler meg nesten dritings og fyllesjuk på en gang. 

Når gikk det over for deg? 

Snussuget er ikke der. 

Det tok ca to uker før det ble gradvis bedre. Men hjelpes, så svimmel jeg var. Bakken gynget under føttene. 
 

Lykke til, det blir bedre 🙏🏻

Anonymkode: 9fbf4...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 19.5.2023 den 17.19):

Jeg snuste mye altså, ekstra sterk 1-2 boks pr dag. Så det tar kanskje litt tid å nullstille seg 🙈 
 

Abstinensene er overraskende greie, men jeg er svimmel. Det er som bakken gynger og flytter på seg. Noen som har opplevd det? Hvor lenge varte det i så fall? Jeg var knapt brukende på jobb i dag, helt umulig å fokusere 🥵

Anonymkode: 9fbf4...b85

For min del varte dette i tre-fire måneder før jeg ga opp og startet igjen. Trapper nå ned med tyggis og plaster, fungerer MYE bedre.

Anonymkode: 2700b...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 20.5.2023 den 11.32):

Det kan være helt urelatert. Jeg ble kjempedårlig en gang da jeg skulle slutte å røyke. Det viste seg å være influensa.

Anonymkode: cf907...f1a

Det er ikke urelatert, man er mer utsatt for ØNH-infeksjoner når flimerhårene gror ut. 

Anonymkode: 2700b...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...