Gå til innhold

Dere som har hatt korona


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt det, men selv om de fleste rundt meg har fått dette lett ser jeg noe som bekymrer mer. Flere klager blant annet på hukommelsen og lære nye ting. Dette er personer som tidligere var førstemann til å ta til seg endringer.

Er det korona eller er det fordi vi blir eldre? Kjenner dette skremmer meg litt. Jeg har ikke hatt korona, men er avhengig av å oppdatere meg raskt ofte på endringer i jobben. Er derfor fortsatt skeptisk til å få dette.

Anonymkode: 28f55...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått noen slike ettervirkninger, det er slett ikke alle som får det. Så vidt jeg vet kjenner jeg kun en som har hatt ekle ettervirkninger, men hos henne går det på det fysiske, hun blir andpusten og sliten av selv små påkjenninger. Mentalt går det helt fint.

Anonymkode: bcd88...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt den typen ettervirkninger. Det vil si, i en ukes tid etterpå har jeg vært sliten og slapp og tåkete i hodet, men ikke annerledes enn når jeg har vært skikkelig dårlig med influensa. Det henger i kroppen en stund.

Anonymkode: 25e73...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde corona sist i januar, for andre gang. Da hadde jeg akkurat brukt nesten et år på å komme meg helt etter forrige. Andre gang var det lettere fysisk, men jeg mener selv at jeg har fått dårligere hukommelse. Jeg er dårligere på å koordinere ting og avtaler og glemmer ting. Det har jeg aldri gjort før. Jeg er mamma til fire, sykepleier i det daglige og er vant med å være trener, klassekontakt, natteravn etc. Har alltid hatt mange jern i ilden. Nå har jeg gått ned til 80% stilling og sagt fra meg flere verv.

Anonymkode: 32a40...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...