Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Nysgjerrig dame her som lurer veldig på om det er sånn at man holder på å sprenges, eventuelt dø..? Anonymkode: 2f20b...0eb
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Nysgjerrig dame her som lurer veldig på om det er sånn at man holder på å sprenges, eventuelt dø..? Anonymkode: 2f20b...0eb Som jeg forstått det så får de i verste fall vondt i underlivet ("blå baller")? Anonymkode: 9d7d1...ed0
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Jeg spurte mannen min om dette for ikke så veldig lenge siden og ble overrasket over hvor likt vi føler det. Rent fysisk forklarer han det med at det "banker" eller føles som trykk på penis og ballene, i verste fall omtrent smertefullt. Jeg har samme følelsen inni sjeden. I tillegg blir det vanskeligere å holde fingrene unna, han sier at han vil kjenne huden under fingrene osv. Eller går det på fokus. Det blir vanskelig å konsentrere seg om andre ting, man får fantasier osv. Anonymkode: 09771...744
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nysgjerrig dame her som lurer veldig på om det er sånn at man holder på å sprenges, eventuelt dø..? Anonymkode: 2f20b...0eb Det er ingen menn her. Det er egentlig litt synd, det hadde vært gøyere her tror jeg. Anonymkode: 44775...cb6
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Takk for svar dere, håper noen menn våger å svare. Anonymkode: 2f20b...0eb
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg spurte mannen min om dette for ikke så veldig lenge siden og ble overrasket over hvor likt vi føler det. Rent fysisk forklarer han det med at det "banker" eller føles som trykk på penis og ballene, i verste fall omtrent smertefullt. Jeg har samme følelsen inni sjeden. I tillegg blir det vanskeligere å holde fingrene unna, han sier at han vil kjenne huden under fingrene osv. Eller går det på fokus. Det blir vanskelig å konsentrere seg om andre ting, man får fantasier osv. Anonymkode: 09771...744 Kjenner meg igjen, hilsen ts. Anonymkode: 2f20b...0eb
Singelpappa44 Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det er ingen menn her. Det er egentlig litt synd, det hadde vært gøyere her tror jeg. Anonymkode: 44775...cb6 Jo, det er det… Vel, det føles ikke likt i alle situasjoner. Har vært best med litt ‘ulovlig’ moro. Spesiellt når man var ung. Voldsomt trykk og ustoppelig ønske om å bli tappet der man ikke skal eller bør tappes. Og med de eller den mest usannsynlige som vet hvordan man skal få meg dit. Og følelsen av å ha noe som spruter ut og letter trykket og bygger seg opp igjen så det føles som det renner over. Og med en klok kvinne som ser lyster andre ikke ser… 🚪🔑
Singelpappa44 Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nysgjerrig dame her som lurer veldig på om det er sånn at man holder på å sprenges, eventuelt dø..? Anonymkode: 2f20b...0eb Det er som en vulkan som lager et slags overtrykk i hele underlivet. Og sprenger som en oppblåst ballong et sted mellom baller og rumpe. Som å tisse på en litt annen måte… Og ekstra godt med litt kink og alt måter å få det…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå