Anonym bruker Skrevet 5. mai 2023 #26 Skrevet 5. mai 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Du har vel tre valg. Enten sier du at det er ikke min stil, men takker for tilbudet og gir de tilbake. Ellers så går du med solbriller du ikke vil. Eller så kan du lage en liten hvit løgn, si du har de i bilen for de er så kjekke å ha tilgjengelig der. Anonymkode: 8ed5b...aeb Ja, å bruke dem i bilen er et godt alternativ. De er jo gode å se gjennom. Anonymkode: 7b374...b6f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2023 #27 Skrevet 6. mai 2023 Anonym bruker skrev (På 5.5.2023 den 10.55): Jeg VET at dette kommer til å høres utakknemlig ut. Men min far gav meg Ray ban -solbrillene til sin avdøde kone. Spurte ikke om jeg ville ha, bare gav dem og skrøt av at de var Ray ban. De er overhodet ikke min stil. De passer en dame på den alderen hun var i. Tipper han blir fornærmet om jeg ikke går med dem. Hva gjør jeg? Anonymkode: 7b374...b6f Kjerring Raybans finns ikke, det er nok dis stil som er kjip da. Anonymkode: 0b0d6...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå