Gå til innhold

Hvilken tråd har dere ledd mest av her inne?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hun som var så lei seg for at alle katteungene var blinde.

Anonymkode: a0999...62b

Hahaha måtte søke den opp nå, ja DET var faktisk veldig morsomt 😂😂

Anonymkode: 0948b...e8f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hahaha måtte søke den opp nå, ja DET var faktisk veldig morsomt 😂😂

Anonymkode: 0948b...e8f

Har du link? Den har jeg faktisk ikke sett. 

Anonymkode: 4dcd9...984

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kan dere gjenfortelle Duemannen og parkering i feil garasje? Har gått glipp av dem....

Anonymkode: 776d9...981

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141466502-mannen-tok-den-med-seg-da-bilen-sto-i-annen-garasjesier-etterpå-han-tok-feil-og-satte-den-samme-sted/page/4/

Anonymkode: 7a515...dd1

Jeg lo så jeg grein i flere uker av en lang tråd der folk beskrev sine flauser. Det kom nye hver dag, til slutt var den sikkert 20 sider lang. Men har ikke klart å finne den igjen. 

En annen handlet om gjerrige venner og bekjente. Hun ene beskrev en svigerfar som mente vannet var dyrt, så han brukte ikke do unntagen i ytterste nød. I stedet pissa han i hagen!

Anonymkode: 41c9e...d95

Finner den ikke når jeg søker,  men tror den hette; Tror jeg akkurat har møtt virkelighetens Tomas og Ihne. Det handla om ei som overhørte ett par som kranglet, om noe mannen trodde var svigermor sine kjønnshår på dosetet.

Anonymkode: ff3c4...6a0

Annonse

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Finner den ikke når jeg søker,  men tror den hette; Tror jeg akkurat har møtt virkelighetens Tomas og Ihne. Det handla om ei som overhørte ett par som kranglet, om noe mannen trodde var svigermor sine kjønnshår på dosetet.

Anonymkode: ff3c4...6a0

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144134714-tror-jeg-har-nettopp-møtt-på-virkelighetens-thomas-og-ine-d/page/2/

Anonymkode: 7a515...dd1

Denne husker ingen. Men jeg brukte to sider på å krangle med en annen her inne. Og så snudde det plutselig og vi ble skikkelig venner og skulle vurdere å ta en sykkeltur langs Akerselva sammen. Husker ikke en gang hva tråden handlet om. 
Men ellers må jeg si lang rumpesprekk. Er egentlig drit lei av at sebratruse og hyllebær alltid kommer opp. De har utspilt sin misjon. 

Anonymkode: 53eeb...220

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Er egentlig drit lei av at sebratruse og hyllebær alltid kommer opp. De har utspilt sin misjon. 

Ok, så når spørsmålet er "hvilken tråd har du ledd mest av her inne?", da blir du drit lei av at folk mener at sebratruse og hyllebær er tråder de har ledd mest av . Skal vi finne på noe annet for din skyld da? 

Anonymkode: 5e10d...1f4

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ok, så når spørsmålet er "hvilken tråd har du ledd mest av her inne?", da blir du drit lei av at folk mener at sebratruse og hyllebær er tråder de har ledd mest av . Skal vi finne på noe annet for din skyld da? 

Anonymkode: 5e10d...1f4

Næmmen. Så nærtagende? Jeg synes bare det er rart at det aldri kommer noe nytt på repertoaret. Du skal da ikke svare for min skyld, har da aldri sagt det. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Næmmen. Så nærtagende? Jeg synes bare det er rart at det aldri kommer noe nytt på repertoaret. Du skal da ikke svare for min skyld, har da aldri sagt det. 

Det er jo en gjeng andre tråder som nevnes. Men du fokuserer på de to du er lei av. Hvorfor det, tror du?

sug lut skrev (5 minutter siden):

Det er jo en gjeng andre tråder som nevnes. Men du fokuserer på de to du er lei av. Hvorfor det, tror du?

Kunne nevnt duemannen og dama i oppkjørselen også da. 😊 Synes bare det er rart at det så sjelden dukker opp nye morsomme tråder. Har forumet mister mojo’en. 😊

Det var virkelig ikke ment som et angrep på hva andre synes er morsomt. 

Annonse

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Kunne nevnt duemannen og dama i oppkjørselen også da. 😊 Synes bare det er rart at det så sjelden dukker opp nye morsomme tråder. Har forumet mister mojo’en. 😊

Det var virkelig ikke ment som et angrep på hva andre synes er morsomt. 

Du får starte en da.

Anonymkode: dab98...a8b

Hva var morsomt med den om bilen i feil garasje? Alt jeg så var ytringer om at Ts i den tråden måtte være tilbakestående, rusa, skulle være glad hun ikke var norsklæreren, at hun heldigvis ikke hadde barn osv i samme duren. Den ene sjikanerende kommentaren etter den andre, helt til en stakkars bruker etter flere sider kommenterer hvor slemme folk i tråden er som mobber Ts.

På en måte var tråden morsom i form av ironi på det beste da. Det må jeg si. 

Endret av ReneRene
Anonym bruker skrev (På 25.4.2023 den 16.43):

Denne husker ingen. Men jeg brukte to sider på å krangle med en annen her inne. Og så snudde det plutselig og vi ble skikkelig venner og skulle vurdere å ta en sykkeltur langs Akerselva sammen. Husker ikke en gang hva tråden handlet om. 
Men ellers må jeg si lang rumpesprekk. Er egentlig drit lei av at sebratruse og hyllebær alltid kommer opp. De har utspilt sin misjon. 

Jeg syns dette var en god kommentar her jeg. Se! Vi gikk fra å krangle til å bli venner som avtalte møte. Det er jo både morsomt og fint! 🙂

Men det er ikke det som gis fokus- det er en subjektiv mening jeg stiller meg helt bak også.

Er det tråder hvor man sjikanerer og latterligjøres det morsomme folk husker her? Framfor krangling som endte men forsoning? Det var jo faktisk morsomt iom at folk krangler over en lav sko her. Helt uten en jævla fuckings grunn ofte 🙃

Endret av ReneRene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...